ساعت 8:02 ق.ظ
امروز 6 مرداد 1403
آغاز ثبت‌نام واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا

به گزارش نیمروزخبر و به نقل از تجارت‌نیوز، این افراد برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه کنند.

ثبت‌نام‌کنندگان باید حتما منتظر پیامک نوبت بمانند و از مراجعه بدون نوبت به پایگاه‌های واکسیناسیون خودداری کنند.

photo 2021 07 11 11 07 13 آغاز ثبت‌نام واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا

پیش از این، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز گفته بود که واکسیناسیون افراد ۶۸ تا ۷۰ ساله از روز دوشنبه آغاز می‌شود.

او روز گذشته درباره واکسیناسیون کرونا گفت: خبر خوب اینکه از این هفته روند واکسیناسیون در کشور بسیار بهتر خواهد شد. میزان قابل توجهی واکسن دیروز و امروز به دست ما رسیده است و خبر خوب دیگر اینکه این هفته هم واکسن دوباره خواهد رسید و سرعت واکسیناسیون بالاتر خواهد رفت.

وی گفت: از روز دوشنبه از گروه ۷۰ ساله‌هایی که قبلا برای واکسیناسیون فراخوان شده بودند، دو سال پایین تر خواهیم آمد و به این ترتیب واکسیناسیون افراد ۶۸ سال به بالا از دوشنبه شروع خواهد شد. البته از مردم خواهش می کنیم افرادی به مراکز مراجعه کنند که پیامک برای آنها ارسال شده است و بدون فراخوان حضور پیدا کنند، چراکه تجمع ایجاد می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: مراکز تجمیعی واکسیناسیون را زیاد و ظرفیت تزریق را بالا برده‌ایم اما تاکید ما این است که بدون نوبت دهی مراجعه نکنند، اینکه دو و سه صبح بروند و اسم بنویسند، روش منسوخ شده ای ست و آن را توصیه نمی‌کنیم، مردم عزیز اگر واقعا نوبت داده نشده مراجعه نکنند و بدانند به تدریج همه افراد را برای واکسیناسیون دعوت خواهیم کرد.

رئیسی گفت: البته کندی‌هایی در تامین واکسن داشتیم که خوشبختانه با ورود واکسن داخلی و خارجی این مشکلات جبران می‌شود. فیلم‌ها و عکس‌هایی که در زمینه ازدحام در مراکز پخش شد فقط از تهران بود. ما در استان‌های مختلف مشکلی نداشتیم و در تهران دو یا سه مرکز بود که افراد بدون نوبت مراجعه کرده بودند. اما اکنون بیش از ۸۰ مرکز تجمیعی در تهران راه اندازی کرده ایم و مردم با خیال راحت می‌توانند واکسن دریافت کنند.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز

تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه