ساعت 7:48 ق.ظ
امروز 6 مرداد 1403
دولت
آیا ارائه تسهیلات در بانک ملت و ملی متوقف شده است؟

گروهی از مخاطبان در تماس با ما اعلام کردند که ارائه تسهیلات در بانک ملی و ملت به دلیل صدور یک بخشنامه متوقف شده است.

به گزارش نیمروز خبر، علی احمدی یکی ازشهروندان اصفهانی در تماس با ما اعلام کرد : از دو هفته پیش برای اخذ تسهیلات به بانک ملت مراجعه کرده بودم و در این دو هفته به دنبال جمع آوری  اطلاعات و ضامنین بودم، پنج شنبه هفته گذشته که به بانک برای ارائه مدارک مراجعه کردم،اما به من اعلام کردند که ارائه تسهیلات به دلیل صدور بخشنامه جدید از سوی بانک ملت تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

شهره صابری یکی دیگر از شهروندان اصفهانی نیز در تماس با نیمروز خبر از مشکلی مشابه در بانک ملی ایران خبر داد.این شهروند در گفت وگو با نیمروز خبر اعلام کرد که برای دریافت تسهیلات به بانک ملی مراجعه کردم اما به من اعلام کردند که تا اطلاع ثانوی ارائه تسهیلات متوقف شده است.

لازم به ذکر است بانک ملت در روز 29 آبان توضیحاتی درباره اختلال در سامانه های غیرحضوری خود در وب سایت رسمی خود منتشر کرده است.

بانک ملت در این اطلاعیه به خاطر اختلال در خدمات سامانه های بانکداری اینترنتی و همراه بانک از مشتریان عذرخواهی و درباره علل آن توضیحاتی ارایه کرده است.

تسهیلات

بانک ملت اعلام کرده است که اختلال در ارایه خدمات به مشتریان از طریق درگاه های غیرحضوری شامل همراه بانک و اینترنت بانک ناشی از اقدامات این بانک برای ارتقای زیرساخت های فنی، استفاده از فناوری های نوین و مهاجرت به سامانه نوین بانکداری متمرکز است.
اما این بانک توضیحاتی در رابطه با ممنوعیت ارائه تسهیلات در این بانک ارائه نکرده است.

با وجود تلاش برای ارتباط با مسئولان در رابطه با صحت و سقم این خبر، تلاش های نیمروز خبر برای تایید و یا رد خبر بدون نتیجه مانده است.

در صورتی که شما نیز با این مشکل مواجه شدید می توانید تجربه خود را با ما از طریق ارسال پیام در زیر این خبر یا شبکه های اجتماعی نیمروز خبر در اینستاگرام یا از طریق واتساپ به شماره 09131668848 در میان بگذارید.

 

خبر روز
اینستاگرام نیمروز

تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه