ساعت 6:21 ق.ظ
امروز 6 مرداد 1403
تقدیر
تقدیر از راهداران و رانندگان اصفهانی / پیگیری مجدانه رفع مشکلات رانندگان توسط مسئولان استان

با حضور مسئولین کشور و استان از 230 راننده،راهدار، مسئولین دستگاه های امداد جاده ای به مناسبت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری تقدیر و قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیمروز، فرزاد دادخواه در مراسم بزرگداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با اشاره به 26 آذر ماه که یادآور فرمام امام خمینی (ره) برای تخلیه بار از بنادر کشور بود که رانندگان و کامیون‌داران به این دعوت لبیک گفته‌اند، افزود: اکنون بیش از چهار دهه از آن زمان می‌گذرد و رانندگان سختکوش و پرتلاش در جاده‌ها هستند.

وی افزود: همچنین راهداران در زمستان و تابستان در بدترین شرایط انجام وظیفه می‌کنند که اول دی ماه به نام آنها نامگذاری شده است.

دادخواه افزود: از 26 دی ماه به مدت یک هفته به عنوان هفته حمل و نقل و راهداری نامگذاری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه همه عزیزان در حوزه حمل و نقل راهداری شاخص هستند و رسم بر این است در مراسمی افراد با برنامه‌ریزی قبلی در بخش‌های مختلف معرفی شوند، گفت: امروز بالغ بر 230 نفر از فعالان حوزه حمل و نقل شامل رانندگان زحمتکش، تشکل های صنفی حمل ونقل کالا و مسافر، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر، سپاه و راهداری تقدیر شدند.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته در بخش روکش آسفالت و ترمیم رویه آسفالت جاده‌های استان اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است، اظهار کرد: بالغ بر 500 میلیارد تومان قرارداد روکش منعقد و در حال اجرا است و از سوی دیگر برای رفع نقاط حادثه خیز استان برنامه جدی در نظر گرفته شده است.

دادخواه تصریح کرد: همچنین در بخش حمل و نقل به خصوص در ناوگان فرسوده مسافر، به دنبال پیگیر وام‌های تبصره18 هستیم تا بتوانیم امسال و سال آینده عدد بیشتری را برای استان دریافت کنیم.

دادخواه تاکید کرد: همچنین به دنبال پیگیری مشکلات کمبود سوخت ناوگان باری هستیم و امیدواریم به زودی شاهد کاهش این مشکلات باشیم.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز

تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه