ساعت 10:29 ق.ظ
امروز 6 مرداد 1403
فرصت سوزي
فرصت سوزي براي اصناف

آيا وعده هاي نافرجام حل شدن مشكل ثبت نام هيات مديره اتحاديه صنفي فرصت هاي نجات اتحاديه ها را سوزاند؟

به گزارش نيمروز خبر، از زماني كه راي ديوان عدالت اداري مبني بر ممنوعیت انتخاب و عضویت اعضایی که دو دوره متوالی یا چهار دوره متناوب عضو هیئت مدیره اتحادیه‌های صنفی بوده‌اند، فارغ از اینکه بعد از سال ۹۲ یا قبل از آن باشد ابلاغ شده است بارها و بارها وعده پيگيري از سوي اتاق اصناف مركزاستان اصفهان به بدنه قوي،مجرب و تاثيرگذار  اصناف براي حل اين مشكل داده شد، اما واقعيت اين است كه با وجود تلاش هاي قابل تقدير تا امروز اين پيگيري ها نتيجه محسوسي به همراه نداشته است.اما آيا راهكاري براي برون رفت از اين شرايط وجود نداشت؟

پيگيري هاي خبرنگار ما حكايت از آن دارد كه در صورتي كه پروانه كسب افراد هيات رئيسه ها از شكل حقيقي به حقوقي تغيير مي كرد و افراد با پروانه هاي كسب حقوقي در انتخابات ثبت نام مي كردند، اين مشكل قابل حل بود.

اما حال اين سئوال پيش مي آيد چرا اين راهكار از سوي مسئولان اتاق اصناف كه در نهادهاي بالادستي حضور دارند به بدنه پرتجربه اصناف انتقال نيافت و فرصت هاي اين افراد سوخت؟

نيمروز خبر آماده دريافت پاسخ مسئولان مربوطه در اين زمينه ودفاع از حقوق اصناف است.

به گزارش نيمروزخبر و به نقل از منابع آگاه، انتخابات اتحاديه هاي صنفي استان اصفهان كه به دلايل مختلف از جمله شيوع كرونا به تعويق افتاده بود، از اول آبان ماه برگزار مي شود.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز

تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه