ساعت 7:18 ق.ظ
امروز 6 مرداد 1403
کاندیدای ریاست جمهوری، از بانوی موتورسوار تا کاندیدای کفن پوش

به گزارش نیمروز و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام «جواد رویین تن» از جمله چنین افرادی بود که امروز در وزارت کشور به عنوان کاندیدا ثبت نام کرد.

کاندیدا

یک بانوی موتور سوار از نخستین ثبت نامی‌های متفاوت امروز وزارت کشور بود که علت حضور خود در انتخابات را خدمت به مردم دانست و تاکید کرد که عاشق کشورم ایران هستم.

کاندیدا

«امیررضا علیپور» شهروند ۲۷ ساله هم از شهروندان جوانی بود که امروز در تالار وزارت کشور حاضر و اعلام کاندیداتوری کرد.

کاندیدا

یک داوطلب دیگر هم که خود را اولین نامزد زن انتخابات ریاست جمهوری می داند، گفت که دکتری علوم سیاسی دارد و حقوقدان و اقتصاددان است. وی با شعار انتخاباتی «ما می توانیم چون می خواهیم» در انتخابات ثبت نام کرد.

کاندیدا

نامزد دیگری با دغدغه محیط زیستی و نگرانی از خشک شدن دریاچه‌ها و مناطق مختلف کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

168809148 کاندیدای ریاست جمهوری، از بانوی موتورسوار تا کاندیدای کفن پوش

ابوالقاسم عربیون رییس هیات مدیره شرکت توسعه سرمایه گذاری پیشگامان پویای بانک ملی، هم از دیگر ثبت نامی‌های روز نخست بود که از رسانه‌ها خواست صدای رسای ملت باشند و ایده‌های موجود در جامعه را به اطلاع مردم برساند.

«حمید زاهد» دانش آموخته حقوق هم زمان ثبت نام اعلام کرد از هیچ جریان سیاسی خیری ندیده و مستقل در انتخابات حضور خواهد یافت.

داوطلب دیگری با دسته ای از ریموت اتومبیل سواری در محل ثبت نام وزارت کشور حاضر شد.  

جوان ترین داوطلب ثبت نامی روز نخست، متولد سال ٧٧ است که با شعار تغییر در آموزش و پروش و رفع تبعیض ثبت نام کرد.

کفن‌پوشی یکی دیگر از داوطلبان نامزدی در انتخابات هم از دید خبرنگاران حاضر در وزارت کشور دور نماند. وی که با قرآن و ماسک پرچم ایران وارد وزارت کشور شد خود را نوکر ملت ایران خواند و دلیل حضورش را نجات کشور از مشکلات اعلام و تاکید کرد: باید به هر ایرانی ۲۴۰ هزار یورو به صورت نقد باید پرداخت شود.

به گزارش ایرنا نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از امروز- ۲۱ اردیبهشت- آغاز و به مدت ۵ روز ادامه دارد. انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.  

خبر روز
اینستاگرام نیمروز

تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه