ساعت 10:57 ق.ظ
امروز 6 مرداد 1403
کشاورزان
کشاورزان شهرستان فلاورجان تنها ماندند/برای احقاق حقوق کشاورزان شهرستان ایستاده تلاش خواهم کرد

کاندیدا دوازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان فلاورجان گفت: کشاورزان شهرستان فلاورجان برای گرفتن حق خود تنها ماندند.

به گزارش نیمروز خبر، دکتر لیلا اله دادیان در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: متاسفانه خشکسالی همچون یک زلزله خاموش زندگی کشاورزان شهرستان فلاورجان را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

دکتر لیلا اله دادیان اظهار کرد: عدم توجه به کشاورزان در غرب اصفهان باعث شد تا حقوق کشاورزان این منطقه در تخصیص آب کشاورزی در برهه هایی از زمان ضایع شود.

وی عنوان کرد تخصیص حقابه کشاورزان شهرستان فلاورجان به صنایع و …غیرقانونی است و فروش حقابه کشاورزان شهرستان فلاورجان مصداق بارز فروش مال غیر است.

کاندیدا دوازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان فلاورجان خواستار همدلی همه نمایندگان استان اصفهان برای تعیین تکلیف کشاورزان حقابه دار شد و خاطرنشان کرد: حقوق ضایع شده کشاورزان باید به آنها بازگردانده شود.

وی افزود: مردمی که سالیان سال از کشاورزی امرار معاش می کردند نمی توانند یک شبه وارد شغل دیگری شوند و در گذران زندگی خود دچار مشکلات جدی شده اند.

کاندیدا دوازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان فلاورجان خاطرنشان کرد:تضمین وضعیت اشتغال و معیشت، کمترین اقدامی است که باید برای کشاورزان انجام شود.

وی همچنین عنوان کرد: کشاورزان در استان اصفهان نیازمند حمایت جدی هستند، نمایندگان کشاورزان شرق اصفهان عملکرد قابل قبولی در حوزه دفاع از مردم حوزه انتخابیه خود دارند اما درحوزه غرب اصفهان این حمایت ها منسجم انجام نگرفته است.

دکتر اله دادیان گفت: در حال حاضر حدود ۸۰ درصد اراضی کشاورزی شهرستان فلاورجان تحت تنش آبی قرار دارد و برای حل این مشکلات باید چاره اساسی اندیشیده شود.

وی یکی از مهمترین برنامه خود را دفاع از حقابه داران کشاورزان شهرستان فلاورجان عنوان و اظهار کرد: در صورت انتخاب شدن توسط مردم شهرستان فلاورجان به عنوان خادم آن ها در مجلس شورای اسلامی، برای دفاع از این قشر مظلوم و زحمتکش ایستاده و تلاش خواهم کرد و صدای این مردم در خانه ملت خواهم بود.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز

تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه