ساعت 11:13 ب.ظ
امروز 9 فروردین 1403
آثار
آثار سمپوزیوم بین‌المللی اصفهان با عظمت و احساس هستند

عضو شورای شهر اصفهان گفت: آثار سمپوزیوم بین‌المللی اصفهان با عظمت و احساس هستند.

به گزارش پایگاه خبری نیمروز، در حاشیه بازدید از نخستین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی اصفهان اظهار کرد: ازآنجایی‌که عضو ناظر شورای شهر در سازمان زیباسازی هستم پیش‌ از این چند بار طرح‌ها را دیده بودم و بعضی از آنها برایم مفهوم و ملموس نبود؛ اما اکنون‌که در کارگاه فنی آثار را به‌صورت زنده دیدم به عظمتی که داشت و حس که منتقل می‌کرد پی بردم. چراکه این اساتید با عشق و هنر مشغول کار هستند و روح هنر را در اثر خود منتقل می‌کنند.

فرزانه کلاهدوزان بیان داشت: در بازدیدی که داشتیم متوجه شوم در برگزاری این رویداد برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته است و طی صحبتی که با مجسمه‌سازان داشتم نیز همه از شرایط برگزاری آن راضی بودند. مشخص بود که مسئولان برگزارکننده تدارکات خوبی در نظر گرفته‌اند تا ایشان بتوانند در آرامش کار خود را انجام دهد و حتی با شرایط نامساعد آب و هوایی روند کار دچار اختلال نشود.

وی تصریح کرد: در برگزاری این سمپوزیوم حقیقتا تلاش بی‌نظیری همراه با خلاقیت صورت گرفته است، گرچه هنر سلیقه‌ای است و شاید آثار تولیدشده در هر قالبی، به مذاق همه خوش نیاید اما اعضای این سازمان هر بار فعالیت خود را از سر گرفته و با اعتقادی که به کار خود دارند به آن ادامه می‌دهند که این تلاش مثال‌زدنی است.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه