ساعت 3:30 ق.ظ
امروز 31 فروردین 1403
آغاز بارش پراکنده در شمال و جنوب کشور از عصر امروز

به گزارش نیمروزخبر و به نقل از ایرنا ، «فریبا گودرزی» روز چهارشنبه درباره وضعیت آب‌و هوا اظهار داشت: از عصر امروز تا روز شنبه به دلیل نفوذ هوای خنک به نوار شمالی به تدریج دمای هوا در مناطق شمالی ۳ تا ۷ درجه خنک می‌شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی امروز در شرق سواحل دریای خزر استان‌هایی مثل گلستان، مازندران و آذربایجان شرقی و غربی باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: روزهای پنج شنبه و جمعه در اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاغات رشته کوه البرز و برخی نقاط خراسان شمالی رگبار باران پیش بینی می‌شود.

گودرزی اظهار داشت: از امروز تا روز شنبه دریای خزر مواج و متلاطم می‌شود و علاوه بر بارش‌ها در شمال کشور، در جنوب کشور هم از امروز هنگام عصرها و شب‌ها بارندگی آغاز خواهد شد.

وی گفت: بر این اساس رگبار باران و رعدو برق در مناطقی از کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پنج شنبه و جمعه در بخش‌هایی از شرق و مناطق کویری استانهایی مثل تهران، سمنان، قم و بخش‌هایی از جنوب غرب کشور باد و گردوخاک خواهیم داشت و زابل هم از روز جعه تا دوشنبه باد و گردو خاک خواهد داشت.

به گفته گودرزی آسمان تهرا امروز صاف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و از فردا دمای ۴۰ درجه کاهش خواهد داشت و در روزهای آینده تهران خنک تر می شود

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه