ساعت 6:27 ب.ظ
امروز 31 فروردین 1403
اتاق بازرگانی
آیا ترکیب هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان تغییر می کند؟

با دستگیری یکی از اعضا هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، گمانه زنی برای تغییر ترکیب هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان آغاز شده است.

به گزارش نیمروز خبر ، چندی پیش خبرگزاری موج  خبر دستگیری یکی از اعضا اتاق بازرگانی اصفهان را منتشر کرد و چندی بعد نیز روزنامه دنیای اقتصاد از بازداشت یک عضوارشد اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد.

خبرگزاری مهر نیز در گزارشی مبسوط به این موضوع پرداخت.

همچنین روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در خصوص انتشار بازداشت خبر یکی از اعضای هیأت نمایندگان این اتاق اطلاعیه‌ای را صادر کرده است که در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «بر اساس اطلاعاتی که تاکنون دریافت شده، احضار و تحت نظر قرار گرفتن ایشان به یک پرونده ارزی قدیمی (سنوات قبل از تصدی ایشان در اتاق بازرگانی) مربوط می‌باشد که از شواهد موجود شخص ایشان هم دخل و تصرفی در آن نداشته‌اند».

تغییر

پس از انتشار این اخبار در گروه هایی که اغلب فعالین اقتصادی استان عضو هستند اخبار جسته و گریخته ای در رابطه با جمع آوری امضا و تلاش برای تغییر دراتاق بازرگانی اصفهان مشاهده می شود.

گفت وگو ما با برخی از فعالین بزرگ اقتصادی نیز نشان می دهد که تلاش برای تغییر در ترکیب هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان آغاز شده است.

قانون چه می گوید؟

بر اساس قانون؛ در صورتیکه یک یا چند نفر از اعضاي هیأت مدیره استعفا و یا فوت نمایند یا چنانچه قادر به انجام وظایف خود نباشند، جانشین آنها از میان اعضاي علی البدل در هیأت مدیره تعیین و براي سمت اعضا، مجدداً در هیأت مدیره رأی گیری بعمل خواهد آمد.

بر اساس قانون تغییر در ترکیب هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان تا پیش از صدور خلع یا عزل امکان پذیر نیست. بر این اساس، تغییر در اتاق بازرگانی، دور از انتظار است.

گمانه زنی تغییرات در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان

در صورتی که یکی از اعضا هیات نمایندگان خلع شود شاهد تغییراتی در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان اصفهان خواهیم بود. اما گمانه زنی برای تغییرات در ترکیب هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان نیازمند رجوع به نتایج انتخابات نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان است.

 

گروه بازرگانی

گلشیرازی:     ۶۹۹

پزنده:           ۵۷۳

لباف:            ۵۴۴

برادران:          ۵۱۱

کاروان:         ۴۷۳

رناسی:          ۴۱۸

جباری:          ۳۸۶

کرباسچی:      ۳۰۰

هراتیان فر:    ۲۸۰

اجل لوئیان:   ۲۴۰

 

گروه معدن:

سهل آبادی:    ۵۹۳

خوروش:       ۴۶۰

خیراللهی:      ۴۳۶

عمرانی فر:     ۴۲۳

 

گروه صنعت:

امینی:           ۵۹۵

سبحانی:       ۵۷۸

رجالی:          ۵۶۳

رنجبران:       ۵۳۳

اخوان مقدم:  ۵۲۸

اسلامیان:      ۳۷۶

کشانی:          ۳۷۰

ملااحمدی:     ۳۵۰

جبارزارع:      ۳۳۱

پورسینا:        ۲۸۳

 

گروه کشاورزی:

قلمکاری:      ۶۳۷

اخوان فرید: ۴۴۳

صادقی:       ۴۲۳

بزرگی:         ۳۷۴

اخوان نسب: ۳۷۰

مومنی:        ۳۰۲

بر اساس لیست آرای منتشر شده، در صورت عزل یا خلع یکی از اعضا عضو علی البدل ازگروهی که فرد از آن به هیات رئیسه راه یافته، انتخاب می شود.

حال باید دید که  آیا در آینده نزدیک شاهد تغییر در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان  خواهیم بود یا اتاق بازرگانی اصفهان با همین ترکیب به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

نیمروز خبر آماده دریافت پاسخ ها، نقطه نظرات و پیشنهادات فعالین اقتصادی در این زمینه می باشد.

 

 

 

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه