ساعت 8:57 ق.ظ
امروز 29 اسفند 1402
تقدیر
اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در نوروز در چهار محور پر تردد استان اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در نوروز۱۴۰۲ در چهار مجتمع خدماتی رفاهی استان اصفهان خبر داد.
به گزارش  پایگاه خبری نیمروز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، فرزاد دادخواه با اشاره به آغاز طرح نوروز ۱۴۰۲ از 24 اسفندماه سال جاری اظهار کرد: با توجه به ضرورت برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات اثربخش برای ارتقای ایمنی سفرهای برون شهری و کاهش حوادث رانندگی، اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در نوروز در حال اجراست.
وی ادامه داد: طرح پویش فرهنگی-ایمنی با عنوان “پویش همراهان سفر ایمن ” با شعار “سفر ایمن با یاد خدا و همراهی شما” از 24 اسفند سال جاری اغاز و تا 15 فروردین 1402 به مدت 21 روز متوالی در مجتمع های منتخب شهرستان های شاهین شهر و میمه، اردستان، نایین و شهرضا برگزاری می گردد .
وی تصریح کرد: در این پویش تلاش می شود با استفاده از کلیه ظرفیت های مذهبی و فرهنگی و هنری ضمن ترویج شعائر دینی و ارتقا فرهنگ رانندگی ، مردم را به رعایت نکات ایمنی ساده که جان رانندگان و سرنشینان را حفظ می کندترغیب کنند.
دادخواه با بیان اینکه در این پویش بر 10 موضوع حواس پرتی( استفاده از موبایل، خوراکی و…)، خستگی و خواب آلودگی، عجله و شتاب در رانندگی، رانندگی در شرایط خاص( مه، برف، باران، باد و گرد و غبار)،لزوم توجه به ایمنی و الزامات تعمیر و نگهداری مناسب خودرو،آشنایی با اصول رانندگی در آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و راه های فرعی و روستایی تاکید شده است .
وی تصریح کرد: پیش بینی ها از افزایش تردد و افزایش تعداد سفرها به استان اصفهان حکایت دارد و لذا برای ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان از ماه های پیش تمهیداتی اندیشیده و اقدامات موثری انحام شده و به طور مستمر در حال انجام است.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: به کارگیری هنر در خدمت ایمنی یکی از اهداف این پویش به شمار می آید و امیدواریم این برنامه های فرهنگی نقش مهمی در کاهش تصادفات رانندگی ایفا کند.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه