ساعت 1:57 ق.ظ
امروز 1 اردیبهشت 1403
فولاد_هرمزگان_ایمیدرو
اشتغالزایی ۲۵۰۰ نفری طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان/ شکست تحریم ها به مدد نبوغ علمی نخبگان وطن

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: با راه اندازی طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان ۲۵۰۰ نفر به طور مستقیم مشغول کار می شوند.
به گزارش نیمروز خبر، عطاالله معروفخانی در ایین آغاز دومین کنفرانس بین المللی فولادسازی و ریخته گری مداوم ضمن تبریک اعیادشعبانیه و پاسداشت یاد و نام شهدا گفت: از وزیر صمت، مدیرعامل فولاد مبارکه، مدیرعامل سازمان ایمیدرو، امام جمعه و استاندار بندرعباس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت همکاری و حمایت های ویژه برای برگزاری کنفرانس های علمی تشکرمیکنیم.
عطاالله معروفخانی با بیان اینکه مامعتقد به برگزاری این کنفرانس ها جهت استفاده از ظرفیت های علمی نخبگان هستیم گفت: استقبال خوب نخبگان و فعالان از این کنفرانس جای تقدیر و تشکر دارد.
وی تصریح کرد: این شرکت در راستای حمایت از نخبگان در سنین مختلف اقدامات متعددی انجام داده و در حمایت از نخبگان پیشقدم بوده است.
وی به موفقیت های متعدد این شرکت در سال جاری اشاره و اظهار کرد: دریافت تندیس بلورین تعالی سازمانی، کسب عنوان محصول برتر، شرکت برتر در جشنواره شهید رجایی و … از جمله افتخاراتی است که با همراهی شایسته کارکنان و مدیران بدست آمده است.
مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان گفت: در دهه فجر امسال چهار طرح توسعه ای با حمایت مدیرعامل فولاد مبارکه آغاز شد که از جمله آن می توان به احیای ۹۰۰ هزار تنی فولاد؛ راه اندازی مخازن ذخیره آهن اسفنجی ۳۰ هزار تنی اشاره کرد.
وی اضافه کرد: شرکت فولاد هرمزگان
در عرصه طرح های توسعه ای پیشرو است و با عملیاتی شدن این پروژه ها در ۳۰ ماه اینده بالای ۲۵۰۰ نفر در اینجا مشغول به کار خواهند شد.
معروفخانی با اشاره به اثرات اقتصادی این طرح های توسعه ای گفت: با وجود تحریم های دشمنان ایران و اسلام با تکیه بر نبوغ نخبگان و جوانان این مرز و بوم تولید را بیش از پیش رونق داده و به دستاوردهای بزرگی رسیده ایم.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه