کاهش 2 درصدی
اعزام ۹۱ هزار زائر اربعین توسط ناوگان حمل‌ونقل مسافری اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از انتقال مجموعا ۹۱هزار و ۶۰۱ نفر توسط ۳ هزار و ۳۷۴ دستگاه اتوبوس به سمت مرزهای اربعین، تا روز گذشته، جمعه دوم شهریورماه (۲ روز مانده به اربعین) خبر داد.

به گزارش نیمروز خبر و به نقل از فارس،  فرزاد دادخواه، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: طرح اعزام زائران اربعین حسینی استان اصفهان به مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی از روز سه‌شنبه ۱۶ مردادماه و ۱۹ روز مانده به روز اربعین آغاز شده است.

وی افزود: روز گذشته با اعزام ۱۴۱ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل مسافری، یک هزار و ۴۳۱ زائر به سمت مرزها روانه شدند و از ابتدای طرح نیز مجموعا ۹۱هزار و ۶۰۱ نفر توسط ۳هزار و ۳۷۴ دستگاه اتوبوس به سمت مرزهای اربعین سفر کردند.

دادخواه تصریح کرد: تا این لحظه در روز پنج‌شنبه ۲۵ مردادماه با اعزام ۱۰هزار و ۲۰۶ مسافر و ۳۳۰ دستگاه اتوبوس، بیشترین تعداد انتقال زائران از استان در یک روز انجام شده است و بیشترین میزان برگشت زائران نیز روز گذشته با بازگشت ۱۰هزار و ۸۶۱ زائر توسط ۳۵۲ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل مسافری حاصل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان درخصوص آمار سفرهای بازگشت افزود: از ابتدای طرح تاکنون ۴۶هزار و ۷۷۲ نفر از زائران از طریق یک هزار و ۵۵۶ دستگاه اتوبوس از مرزها به استان اصفهان بازگشته‌اند.

وی با اشاره به تمرکز اکثر پتانسیل ناوگان مسافری جاده‌ای استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، بیان کرد: در تامین ناوگان اعزام زائرین اربعین حسینی علاوه بر شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری، صنایع بزرگ استان همچون فولاد مبارکه و ذوب‌آهن نیز مشارکت داشتند، که جای تقدیر و تشکر دارد.

دادخواه عنوان کرد: ازهم‌وطنان تقاضا می‌شود در این ایام حتی‌المقدور از سفرهای غیرضروری به سایر نقاط کشور صرف نظر کرده و یا از وسیله نقلیه شخصی و سایر وسائط نقلیه عمومی همچون خطوط ریلی و هوایی استفاده کنند.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز

تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه