ساعت 1:53 ب.ظ
امروز 6 اردیبهشت 1403
افتتاح
افتتاح تقاطع غیرهمسطح جرم افشار با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شهرضا از افتتاح تقاطع غیرهمسطح جرم افشار با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر خبر داد.
به گزارش  نیمروز خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، محمد امین بزرگمهر در آئین افتتاح تقاطع غیرهمسطح جرم افشار که با حضور معاون استاندار، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، فرماندار شهرضا و مسئولین شهری برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه ریزی برای رفع نقطه پرحادثه جرم افشار، ساخت 72 عدد باکس بتونی پیش ساخته در دستور کار این اداره قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این پروژه با مشارکت شهرداری شهرضا با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسید، گفت: شناسایی و حذف نقاط پرحادثه برای کاهش حوادث رانندگی یکی از مهمترین اهداف و برنامه های این اداره به شمار می آید.
بزرگمهر با بیان اینکه پایش و غربالگری نقاط پر تصادف استان با همکاری سایر نهادهای مرتبط از جمله پلیس راه انجام می شود،خاطرنشان کرد: مجموعه اقدام‌های لازم برای رفع نقاط حادثه خیز ، پس از بازدید ، مطالعه، طراحی و تصویب طرح در کمیته ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مشخص و اجرا می شود.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه