ساعت 8:27 ق.ظ
امروز 31 فروردین 1403
چگونه یک اثر ماندگار را تخریب کنیم
افتتاح کلینیک قلب شهرک سلامت

به گزارش نیمروزخبر و به نقل از روابط عمومی شهرک سلامت اصفهان، کلینیک قلب و آریتمی تپش روز یکشنبه مورخ 2 آبان ماه 1400، با حضور جمعی از پزشکان و متخصصان قلب استان اصفهان، به بهره برداری رسید.

دکتر مصطفی حکمت، مدیر کلینیک قلب شهرک سلامت در آئین افتتاح این کلینیک اظهار کرد: قلب چندین رشته فوق تخصصی دارد که یکی از آنها مخصوص تپش قلب و بیمارانی است که ضربان قلب آنها کم یا زیاد می شود که ما این نوع بیماران را با عنوان بیمار آریتمی می شناسیم. وی ادامه داد: کلینیکی که امروز افتتاح می شود نیز مخصوص همین بیماران است؛ همچنین افراد دیگری که فشار یا چربی خون دارند در کلینیک ما درمان می شوند اما در حوزه تخصصی برای همان بیماران آریتمی و کسانی که بیهوشی و سنگ کوب به آن ها دست می دهد فعالیت می کنیم.

دکتر حکمت از امکانات خوب این کلینیک جهت نوار قلب، آنالیز و پروگرمینگ باتری قلب، تست ورزش، تیلت و… صحبت کرده و اضافه می کند: در سطح استان، تنها در کلینیک قلب شهرک سلامت تمامی خدمات قلب و آریتمی به صورت تجمیعی انجام می شود.  وی ادامه داد: وجود استاندارد های کمی و کیفی بالا، حفظ احترام بیمار، پارکینگ رایگان، دسترسی عالی، هوای خوب و تصفیه شده، راهروهای عریض و… سبب شده تا ما افتخار حضور در این شهرک را با تاسیس این کلینیک داشته باشیم.

بنیان گذار شهرک سلامت نیز در آئین افتتاحیه کلینیک قلب و آریتمی تپش، ضمن تشکر از تمامی پزشکانی که در ساخت این شهرک همراهی بسیار داشتند،  افزود: از تمام پزشکان و همراهان عزیز در شهرک سلامت تقاضامندم که به ما کمک کنند تا بتوانیم با تکمیل هتل و بیمارستان به آن هدفی که مد نظر داشتیم برسیم و این شهرک را به طور کامل به پزشکان عزیز تحویل دهیم.

 

افتتاح کلینیک قلب

مسعود صرامی، در بخشی از صحبت های خود اضافه کرد: انسان هایی که حرکت اجتماعی نمی کنند پس از مرگ، نامشان همراه با جسم شان دفن خواهد شد؛ ما سعی کردیم با هدف خدمت به مردم گام برداریم و امیدواریم با تکمیل فازهای باقیمانده شهرک سلامت، این هدف سلامت محورمان را نیز به زودی به اتمام برسانیم.

دکتر منصور کندری، موسس بیمارستان میلاد اصفهان که به سبب آیین افتتاح کلینیک قلب و آریتمی در شهرک سلامت حضور داشت با تمجید از زحمات صورت گرفته در این شهرک اذعان کرد: وجود شهرک سلامت سبب شده تا علاوه بر خدماتی که بصورت متمرکز در این مکان به مردم عرضه می شود، پزشکانی که در دیگر نقاط اصفهان نیز مطب دارند اینجا را الگوی ظاهری و رفتاری خود قرار دهند. وی ادامه داد: امیدوارم با تلاش های صورت گرفته امثال مسعود صرامی، ما بتوانیم نه تنها تمامی مردم شهرمان را در خود اصفهان درمان کنیم بلکه میزبان بیماران دیگر شهرها و کشورها باشیم و به گسترش توریسم سلامت نیز بپردازیم.

موسس بیمارستان میلاد اصفهان گریزی به سختی های ایجاد یک مرکز درمانی زد و خاطرنشان کرد: بدون شک موانع بسیاری در مسیر ساخت شهرک سلامت ایجاد شده که تنها اراده قوی، همت بلند و هدف خدمت رسانی به مردم سبب گشته تا این ها موانع بازدارنده ای برای ساخت و ایجاد این پروژه عظیم نباشد.

 

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه