ساعت 3:28 ق.ظ
امروز 7 اردیبهشت 1403
فرخنده
انتخاب فرخنده به عنوان صادرکننده نمونه برای پانزدهمین سال متوالی

گروه صنایع غذایی فرخنده برای پانزدهمین سال متوالی صادر کننده نمونه استان اصفهان شد.

به گزارش پایگاه خبری نیمروز، آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال 1400 با حضور سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار اصفهان، نمایندگان مجلس، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر استان برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، بیسکویت فرخنده موفق شد تا نشان و لوح تقدیر صادرکننده برتر استان اصفهان در سال 1400 را کسب کند.

صادرات بیسکویت به 35 کشور جهان

فرخنده که در حال حاضر محصولاتش به بیش از 35 کشور جهان در 5 قاره صادر می‌شود، از سال 1386 تاکنون به صورت پیاپی موفق شده تا عنوان صادرکننده نمونه استان اصفهان را، از آن خود کند.

تُناژ بالای محصولات صادر شده، مقاصد متنوع صادراتی، سیستم‌ها و روش‌های صادراتی مورد تایید، ساختار شرکت، سبد کامل محصولات و … از مهم‌ترین عوامل انتخاب فرخنده به عنوان صادرکننده نمونه و ممتاز استان اصفهان در طول این سال‌ها بوده است.

بیسکویت فرخنده در طول سال‌های گذشته و از زمانی که صادرات محصولاتش را آغاز کرده، هر ساله به تعداد مقاصد صادراتی خود افزوده و حضورش را در بازارهای جهانی توسعه داده است.

افزایش مقاصد صادراتی فرخنده

ورود محصولات غذایی به ویژه محصولات تندمصرف مانند بیسکویت در بازارهای جهانی، با توجه به سخت‌گیری‌های بهداشتی (به ویژه در اروپا)‌ کار بسیار دشواری است اما محصولات باکیفیت و سلامت‌محور فرخنده توانسته راه خود را به تمام قاره‌های جهان باز کند و علاوه بر کشورهای همسایه به آسیای میانه و قاره‌های اروپا، آفریقا، استرالیا و آمریکای شمالی صادر شود.

روند توسعه بازار محصولات فرخنده در بازارهای بین‌المللی همچنان با قدرت ادامه دارد و مقاصد صادراتی این برند، سال به سال افزایش می‌یابد.

گفتنی است در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال 1400 برخی از صادرکنندگان به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود در حوزه تولید و صادرات پرداختند و سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت نیز در سخنانی به اهمیت ترازهای فناوری، اشتغال، سرمایه‌گذاری، آب و انرژی در صادرات اشاره کرد و خواستار افزایش کیفیت صادرات شد.

مرضیه زارع

 

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه