ساعت 3:42 ب.ظ
امروز 10 فروردین 1403
صدا و سیما
انتصاب رئیس جدید سازمان صدا و سیما

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیمان جبلی، رئیس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش نیمروزخبر وبه نقل از  تجارت‌نیوز، پیمان جبلی، با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شده است.

جبلی پیش از این معاون برون‌مرزی صداوسیما بود.

وی همچنین سوابق معاونت خبر رسانه ملی ،عضویت در هیات علمی دانشگاه صداوسیما، معاونت رسانه‌ای دبیر شورای عالی امنیت ملی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس، مدیرکلی اخبار داخلی واحد مرکزی خبر و مدیرکلی اخبار شبکه العالم را در کارنامه دارد.

در متن حکم انتصاب آیت‌الله خامنه‌ای آمده است: جناب آقای دکتر پیمان جبلّی دام‌توفیقه، با پایان یافتن دوره‌ مسئولیت پر تلاش جناب آقای دکتر علی‌عسکری که کوشش خستگی‌ناپذیر و دلسوزانه‌ آن مدیر مؤمن و با اخلاص را به همراه داشت، جنابعالی را که از صلاحیت دینی و انقلابی، و تخصص و تجربه‌ طولانی در مدیریت‌های سازمان صداوسیما، و آگاهی از ماهیت و عملکرد و وظائف رسانه‌ ملی برخوردارید، برای یک دوره‌ پنج‌ساله به ریاست آن سازمان منصوب می‌کنم.

هدایت فرهنگی، تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی، ترویجِ سبک زندگی اسلامی- ایرانی، و افزایش همبستگی ملی، در شمار اولویت‌هائی است که باید با ارتقاء سرمایه‌ی انسانی و رشد کیفی برنامه‌ها و بهره‌گیری از ابتکار و با تلاش شبانه‌روزی به آن دست یابید ان‌شاءالله.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه