ساعت 5:26 ب.ظ
امروز 10 فروردین 1403
اهدا نشان
اهدا نشان و گواهی نامه نشان اعتماد به 6 واحدهاي صنفي اتحاديه صنایع دستی شهرستان اصفهان

به گزارش نیمروزخبر، سید حسن قاضی عسگر در آئین اهدا نشان و گواهی نامه نشان اعتماد به واحدهاي صنفي اتحاديه صنایع دستی شهرستان اصفهان با اشاره به لزوم برنامه ریزی کلیه تشکل ها و سازمان های مردم نهاد برای  تحقق شعار سال از اقدامات انجام شده توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان تقدیر  قدردانی و بر لزوم مصرف بهينه انرژي توسط واحدهاي صنفي منتخب تأكيد كردند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: برای اهدا نشان و گواهینامه نشان اعتماد به واحدهای صنفی شاخص های متعددي لازم است.

اهدا نشان

مجتبی برزگر ادامه داد: از مهمترين اين شاخصه ها رعايت موارد مندرج در قانون حمايت از حقوق مصرف كننده و نداشتن سابقه محكوميت تعزيراتي است .

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان اصفهان گفت: این طرح منافعی دو جانبه برای مصرف کنندگان و   واحدهای صنفی دارد، لذا امیدواریم در آینده نزدیک تعداد بیشتری از واحدهای صنفی تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

وی تأکید کرد: هدف طرح، ارتقا واحدهای صنفی و رسیدن به سطح استاندارد برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است، از سوی دیگر مردم واحدهای صنفی معتبر را شناخته و از آنها خدمات دریافت می‌کنند.

 
در اين مراسم همچنين از تمبر يادبود مشترك انجمن استان و اتحاديه صنايع دستي رونمائي و توسط معاون محترم استاندار به آقاي سيد عباس شيردلي رئيس اتحاديه صنايع دستي اهداء شد .

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه