ساعت 12:19 ق.ظ
امروز 1 اردیبهشت 1403
سقوط بیت کوین
بازار رمز ارزهاسبز پوش شد

بازار رمز ارزها سبز شد.

به گزارش نیمروز خبر  و به نقل از ایمنا بیت کوین پس از اینکه مجدد به سطح ۴۶ تا ۴۷ هزار دلاری خود واکنش مثبت نشان داد پیش بینی می‌شود که بتواند یک روند صعودی جدید تا محدوده ۵۵ هزار دلار ثبت کند البته لازم است در ابتدای امر از مقاومت ۵۰ هزار دلاری عبور کند.

به گزارش، بازار رمزارزها نوساناتی را در ساعات گذشته پشت سر گذاشت که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • BTC بیت‌کوین ۴۹ هزار ۲۹۶ دلار.
  • ETH اتریوم ۴ هزار و ۳۰ دلار.
  • BNB بایننس‌کوین ۵۳۶ دلار ۷۶ سنت.
  • ADA کاردانو ۱ دلار ۳۱ سنت.
  • DOGE دوج‌کوین ۱۷ سنت.
  • XRP ریپل ۹۶ سنت.
  • DOT پولکادات ۲۶ دلار ۳۰ سنت.
  • SOL سولنا ۱۸۵ دلار ۸۴ سنت.
  • Avalanche اوالانچ ۱۲۳ دلار ۷ سنت.
  • Tera ترا ۹۴ دلار ۵۴ سنت.

۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید:

سبزپوشی بازار رمز ارزها

حلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین پس از اینکه مجدد به سطح ۴۶ تا ۴۷ هزار دلاری خود واکنش مثبت نشان داد پیش بینی می‌شود که بتواند یک روند صعودی جدید تا محدوده ۵۵ هزار دلار ثبت کند البته لازم است در ابتدای امر از مقاومت ۵۰ هزار دلاری عبور کند.

در تایم فریم چهار ساعته شاهده واکنش به این سطح مقاومتی بودیم.

سبزپوشی بازار رمز ارزها

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۴۵ واحد؛ کاهش ترس معامله گران نسبت به روز گذشته

سبزپوشی بازار رمز ارزها

تغییرات شاخص ترس و طمع

سبزپوشی بازار رمز ارزها

دامیننس ۸ رمزارز بر اساس رتبه حجم بازار

2021-12-20 11_10_11-Global Cryptocurrency Market Charts _ CoinMarketCap — Mozilla Firefox

  • دامیننس بیت کوین: ۴۰.۳۰ درصد
  • دامیننس اتریوم: ۲۱.۲۷ درصد
  • دامیننس بی ان بی: ۴.۰۳ درصد
  • دامیننس تتر: ۳.۴۹ درصد
  • دامیننس سولنا: ۲.۵۹ درصد
  • دامیننس کاردانو: ۱.۹۳ درصد
  • دامیننس ریپل: ۱.۸۰ درصد
  • دامیننس ترا: ۱.۳۲ درصد

منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیاست. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، با توجه به تعریفی که از دامیننس داریم، وقتی می‌گوئیم دامیننس بیت کوین، در اصل درباره میزان تسلط بیت کوین صحبت می‌کنیم. شاخص دامیننس بیت کوین یکی از معیارهایی است که بسیاری از تحلیلگران در حال حاضر از آن برای تصمیم گیری جهت خرید و فروش کمک می‌گیرند.

اخبار مهم

السالوادور ۲۱ بیت کوین به ذخایر اضافه می‌کند تا یک رخداد خاص را جشن بگیرد

نجیب ابوکیله (Nayib Bukele)، رئیس جمهور السالوادور اعلام کرد که این کشور بیت کوین بیشتری را به ذخایر خود اضافه کرده است. این خرید در ۲۱ دسامبر (دیروز) انجام شد که در آن 21 BTC در ساعت ۲۱:۰۰ خریداری شد. این خرید به مناسبت بیست و یکمین روز از سال بیست و یکمین سال قرن بیست و یکم انجام شده است و ماهیت کاملاً نمادین دارد.

السالوادور در گذشته چندین بیت کوین خریداری کرده است و این مورد از نظر حجم به سختی قابل مقایسه است. ۲۱ بیت کوین با قیمت فعلی بازار کمی بیش از ۱ میلیون دلار است. در اکتبر ۲۰۲۱( مهر)، این کشور ۴۲۰ بیت کوین در حالی که بازار رو به کاهش بود و صدها بیت کوین قبل از آن خریداری کرد.

این خرید جدید بیت کوین واقعاً مقدار قابل توجهی به خزانه کشور اضافه نمی‌کند، اما نشان می‌دهد که برخی از مقامات تا چه میزان اعتقاد راسخ دارند. رئیس جمهور ابوکیله برجسته‌ترین آنهاست و سخنان و اعمال او هم مورد تحسین و هم انتقاد قرار گرفته است.

این کشور در چند ماه گذشته چندین گام برای تقویت پذیرش بیت کوین برداشته است. ابوکیله بسیاری از گروه‌ها را در داخل و خارج از کشور ناراحت کرده است، اما این مانع از آن نشده است که با برنامه‌های پذیرش پیش نرود.

در حالی که این کشور چندین گام برای بهبود زیرساخت‌ها برمی‌دارد، شهروندانش نسبت به این حرکت دودل هستند. با این حال، Bukele اعتماد به نفس نشان داده و می‌گوید که استفاده از بیت کوین فراتر از انتظارات است.

شهروندان السالوادور در پذیرش BTC اختلاف نظر دارند

این کشور از نظر توسعه زیرساخت‌ها سرعت خود را افزایش داده است. بیش از ۲۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین در این کشور فعال هستند و کیف پول Chivo از دو میلیون کاربر عبور کرده است.

اما شهروندان نسبت به این تحولات محتاط هستند. بسیاری قبل از تاریخ رسمی پذیرش به خیابان‌ها ریخته بودند تا به آن اعتراض کنند، اگرچه تأثیر چندانی نداشت. از آن زمان، ابوکیله و تیمش تلاش‌های خود را برای گسترش بیت‌کوین دو برابر کرده‌اند.

از جمله تغییرات جدیدی که رئیس جمهور کشور برای آن تلاش می‌کند، یک شهر بیت کوین است که از انرژی زمین گرمایی نیرو می‌گیرد. برخی این طرح را پوچ خوانده اند، اما به نظر می‌رسد هیچ یک از این انتقادات ابوکیله و دولت را آزار نمی‌دهد.

کینتسوگی شبکه آزمایشی خود را راه اندازی می‌کند

کار کریپتو به توسعه فناوری خود ادامه می‌دهد تا تراکنش‌های یکپارچه را برای همه کاربران خود در فضا فراهم کند. این بار، پس از چهار devnets زودگذر، Kintsugi در نهایت شبکه آزمایشی خود را راه اندازی کرد. به طور مفصل، شبکه آزمایشی Kintsugi فرصتی را برای جامعه فراهم می‌کند تا پس-ادغام را با اتریوم آزمایش کند و شروع به شناسایی هرگونه مشکل کند.

تیم توسعه این فناوری جامعه را تشویق می‌کند تا استفاده از Kintsugi را شروع کند. این برای آشنایی با اتریوم در یک زمینه پس از ادغام است. در همین حال، توسعه دهندگان برنامه نگران هیچ تغییر عمده ای در سیستم نخواهند بود. علاوه بر این، ابزاری که فقط با لایه اجماع یا اجرا در تعامل است نیز تا حد زیادی تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد.

از سوی دیگر، اتریوم، دارایی رمزنگاری شده که به حمایت از پروژه‌ها در فضا ادامه می‌دهد، دومین دارایی مجازی بزرگ در بازار باقی مانده است. دارای ارزش بازار بزرگی است که تقریباً ۴۷۸ میلیارد دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن بیش از ۱۹ میلیارد دلار است.

اگر این روند صعودی ادامه یابد، قیمت اتریوم ممکن است افزایش بیشتری پیدا کند. اما البته، همه اینها ممکن است اتفاق بیفتد اگر بازار صعودی و سرمایه گذاران آن در کنار کریپتو باقی بمانند.

در اخبار دیگر، مورالیس (Moralis) از انتشار یک کیت توسعه نرم افزار (SDK) برای ساده سازی توسعه بازی‌های Web3 و برنامه‌های کاربردی متاورس خبر داد. SDK که به محیط پیشرو توسعه بازی Unity متصل است، به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا به سرعت ویژگی‌های Web3 را به برنامه‌های کاربردی متاورس خود اضافه کنند.

“ کریسمس مبارک با توکن Baby Santa”

اکوسیستم رمزارز به یک فضای وسیع با نوآوری‌های جدید و نوآورانه که در آن اتفاق می‌افتد، در سراسر جهان، تبدیل شده است. دنیای سازگار ارزهای دیجیتال با بخش‌های مختلف صنعت در هم تنیده شده است و با استفاده از فناوری بلاک چین و دیفای، منافع متعددی را نشان می‌دهد. علاوه بر فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ارزهای دیجیتال یک رویکرد خیرخواهانه و فداکارانه برای بازپرداخت به جامعه با استفاده از راه‌های مختلف را نشان می‌دهند.

Baby Santa این رویکرد فداکارانه را به عنوان یک توکن زنجیره هوشمند Binance که برای تشویق توسعه سالم ابزار خیریه ایجاد شده است، نشان می‌دهد. در حالی که جهان برای جشن‌ها آماده می‌شود، Baby Santa یک هدیه ویژه برای همه کمپینگ های شاد خود آماده کرده است.

توکن Baby Santa

Baby Santa به طور رسمی توکن خود را در زنجیره هوشمند Binance راه اندازی کرده است و قصد دارد یک عادت فداکارانه و خیرخواهانه در فضای تجارت ایجاد کند و روح کریسمس را در تمام طول سال گسترش دهد. پیش فروش Baby Santa V2 با موفقیت در PinkSale در ۳ دسامبر ۲۰۲۱(۱۲ آذر) انجام شد و 161 BNB جمع آوری شد. راه اندازی Baby Santa توکن و پلتفرم آن در ۶ دسامبر ۲۰۲۱(۱۵ آذر) انجام شد.

Baby Santa قصد دارد با جمع آوری وجوه خیریه با استفاده از ساختار مالیاتی قوی و شرکای استراتژیک خود با رویکرد خیریه، به جامعه کمک کند و در عین حال شادی را به اشتراک بگذارد. اکوسیستم Baby Santa یک پلتفرم اشتراک درآمد ایجاد کرده است تا شادی را از سرمایه گذاران به نیازمندان منتقل کند و زندگی آنها را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

رمزارز Baby Santa یک توکن چندکاربردی است که دارای خدمات شرط بندی و جوایز BUSD برای دارندگانی است که از استخرهای کارگاه Santa(بابانوئل) استفاده می‌کنند. ارائه انتقال از کیف به کیف پول بدون هزینه، Baby Santa Token را به هدیه‌ای عالی برای خانواده و دوستان تبدیل می‌کند. علاوه بر این، تقویم ظهور پروژه قرعه کشی NFT به کاربران NFT های فصلی می‌دهد که به طور تصادفی تولید می‌شوند. Baby Santa همچنین NFT های مبتنی بر مکان را ارائه می‌دهد که تحت نام مناطق مختلف ضرب شده اند تا به عنوان یک نظرسنجی برای تشویق کمک‌های خیریه خاص منطقه استفاده شود. جدای از آن، Baby Santa همچنین یک فروشگاه کالای قطب شمال ارائه می‌کند که به چشم‌انداز پروژه ادامه می‌دهد تا درآمدهای حاصل از آن را به خانواده‌های نیازمند بدهد.

با استفاده از Baby Santa Token و سایر منابع آن، Baby Santa قصد دارد جنبه خیریه را به صنعت پر رونق کریپتو بیاورد، جایی که خیریه آنطور که باید تبلیغ نمی‌شود. وجوه جمع‌آوری‌شده با استفاده از راه‌های مختلف منجر به کمک‌های مفید و ارگانیک برای ایجاد تغییر مثبت در زندگی مردم می‌شود.

نقشه بازار رمز ارزها

سبزپوشی بازار رمز ارزها

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه