ساعت 1:43 ب.ظ
امروز 28 فروردین 1403
واردات خودرو
بررسی طرح‌های ساماندهی خودرو و امنیت غذایی در دستور کار مجلس

بررسی طرح‌های ساماندهی صنعت خودرو و تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی در دستور کار این هفته نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش نیمروزخبر و به نقل از ایرنا، مجلس شورای اسلامی در هفته جاری روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهاشنبه تشکیل جلسه خواهد داد و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

همچنین بررسی طرح ساماندهی صنعت خودرو و بررسی لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر نیز برای دستور این هفته پیش‌بینی شده است.

طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان، طرح مدیریت تعارض منافع، لایحه تأسیس نهاد مستقل تنظیم‌گر بخش و لایحه مقاوله نامه بازرسی کار نیز در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد.

لایحه تصویب مقاوله‌نامه ایمنی و بهداشت شغلی، لایحه موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری بین دولتهای ساحلی خزر و طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار نیز برای دستور جلسه این هفته قرار دارد.

طرح اصلاح مواد (۷۰۵) تا (۷۱۱) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی، طرح حمایت از مالکیت صنعتی و طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری نیز برای دستور جلسه این هفته پیش بینی شده است.

لایحه اصلاح ماده (۸) قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه، لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی و لایحه پروتکل اصلاحی بند(۵-۴-۱-۱۰) اساسنامه موسسه منطقه‌ای استانداردسازی، ارزیابی انطباق، تأیید صلاحیت و اندازه شناسی سازمان همکاری اقتصادی نیز در دستور کار هفته جاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی گنجانده شده است.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه