ساعت 10:03 ق.ظ
امروز 31 فروردین 1403
برگزاری مانور مشترک دستگاه های امداد جاده ای استان اصفهان همزمان با روز راهدار

به مناسبت فرا رسیدن یک دی ماه روز راهدار و آغاز راهداری زمستانه مانور مشترک دستگاه های امداد جاده ای استان اصفهان به میزبانی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیمروز خبر، به مناسبت فرا رسیدن روز راهدار و آغاز راهداری زمستانی، مانوری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل دفتر فنی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری، رئیس پلیس راهور استان، رئیس جمعیت هلال‌احمر استان، رئیس اداره مدیریت بلایا و پایش مراقبت‌های درمانی اورژانس استان، رئیس آزمایشگاه مکانیک خاک استان و مسئولین سایر دستگاه‌های امدادرسان جاده‌ای برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان در آیین برگزاری این مانور ضمن تبریک فرا رسیدن روز راهدار، اظهار کرد: عملیات راهداری زمستانه با حضور 750 راهدار و 550دستگاه ماشین آلات راهداری آغاز شده است.

فرزاد دادخواه با تقدیر از همکاری دستگاه های امداد جاده ای استان اصفهان برای خدمت رسانی به مردم، تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم در طول بیش از 11 هزار کیلومتر از راه های استان در سایه همدلی و همکاری امکان پذیر است.

وی گفت: برگزاری مانورها ضمن تقویت همکاری بین بخشی، آمادگی و نظم خدمت رسانی به مردم در زمان بحران را افزایش خواهد داد.

دادخواه خاطرنشان کرد: در طرح راهداری زمستانه استان اصفهان، ۴۶ راهدارخانه و بالغ بر ۷۵۰ نفر پرسنل مجرب راهداری و پشتیبانی و ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات زمستانه فعال هستند و به خصوص در گردنه های صعب العبور و مناطق برفی عوامل طرح راهداری زمستانه مستقر شده اند.

دادخواه با اشاره به راهداران بدون مرز که شهرستان های مجاور به یکدیگر کمک می کنند، توضیح داد: به تناسب حوزه جغرافیایی استان ها ماشین آلات برای عملیات راهداری زمستانه پیش بینی شده و در کنار آنها ماشین آلات ستادی به صورت آماده باش جهت اعزام به مناطق مورد نیاز پیش بینی شده‌اند.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه