ساعت 2:24 ق.ظ
امروز 7 اردیبهشت 1403
بیسکویت فرخنده
بیسکویت فرخنده، برند محبوب مردم ایران شد

به گزارش پایگاه خبری نیمروزخبر، گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندهای ایرانی یا «جشنواره برند محبوب» از سال ۱۳۹۲ هر ساله در تابستان برگزار می‌شود و آمار مشارکت و رأی مردم به برندهای محبوب خود در این جشنواره سال به سال افزایش یافته است.

برند فرخنده امسال همزمان با تولد ۶۰ سالگی و تغییر چهره و لوگوی خود حضور پررنگ‌تری در این جشنواره داشت و این افتخار را پیدا کرد تا توسط مردم عزیز و مصرف‌کنندگان همیشگی خود، به عنوان برند محبوب مردم در گروه بیسکویت و ویفر انتخاب شود و نشان زرین برند محبوب و لوح تقدیر این جشنواره را دریافت کند.

نظرسنجی مردمی این جشنواره که به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و شرکت فناوران نواندیش ویژن برگزار شد، از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۵ تیر ماه جاری ادامه داشت.

برندهای شرکت‌کننده در جشنواره امسال در ۱۰ گروه کالا و خدمات اصلی و بیش از ۱۰۰ زیرگروه کالا و خدمات، دسته‌بندی شده بودند و ۳ برند هر گروه که بالاترین رأی را در میان برندهای دیگر کسب کردند، به عنوان برندهای محبوب ایرانی آن گروه معرفی شدند و در جشن پایانی این جشنواره که در تاریخ ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ در تهران برگزار شد، نشان زرین برند محبوب ایرانی را دریافت کردند.

هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رأی و نظر مصرف کنندگان اعلام شده است.

در این جشنواره که هر ساله برگزار می‌شود، از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات استفاده می‌شود تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان در این نظرسنجی، بتوان ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروه‌های مختلف کالا و خدمات به دست آورد.

گفتنی است دبیر علمی این جشنواره، دکتر محمود محمدیان، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و از اساتید به نام تبلیغات و برندینگ کشور است.

رأی شما مصرف‌کنندگان همیشگی به فرخنده در جشنواره برند محبوب و انتخاب فرخنده به عنوان یکی از برندهای محبوب مردمی، وظیفه ما را نسبت به شما عزیزان، بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند تا مانند همیشه یکی از باکیفیت‌ترین، سالم‌ترین و خوش طعم‌ترین بیسکویت‌های کشور را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

قدردان حمایت‌های بی‌دریغ ۶۰ ساله شما هستیم و بر خود می‌بالیم که چنین همراهان و مصرف‌کنندگانی داریم.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه