ساعت 1:35 ب.ظ
امروز 10 فروردین 1403
فولاد_هرمزگان
توجه ویژه به روش های تولید فولاد/ برنامه ریزی برای حل چالش محدودیت های مواد اولیه

دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین‌المللی ریخته‌گری مداوم خواستار توجه ویژه به روش های نوین تولید فولاد در کشور شد وگفت: پیش بینی می شود در دو دهه پیشرو با محدودیت های بیشتری در حوزه مواد اولیه روبرو شویم که باید برای آن راهکاری اندیشیده شود.
به گزارش نیمروز خبر؛ علیرضا کاظمی در دومین کنفرانس بین المللی فولادسازی و ریخته گری مداوم اطهار کرد: برای رفع محدودیت ها و چالش های پیش روی صنعت فولاد باید چاره اندیشی شود.
وی افزود: برای حل این مشکل باید یا روش‌های خود را عوض کنیم یا مواد اولیه جایگزین پیدا کنیم.
دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین‌المللی ریخته‌گری مداوم و معاون تکنولوژی و توسعه فولاد هرمزگان گفت: در سطح کشور کنفرانس‌های مختلفی به ویژه در حوزه صنعت فولاد برگزار می‌شود؛ به همین دلیل ایده برگزاری این کنفرانس شکل گرفت و برنامه‌ریزی‌های لازم برای آن انجام شد.

کاظمی هدف از برگزاری این کنفرانس را ایجاد فضای تبادل ایده‌ها، تجربیات، مشکلات عنوان کرد و گفت: و راه حل‌های به دست آمده توسط شرکت کنندگان و یا صاحبان تکنولوژی در موضوعات مختلف مرتبط با حوزه تخصصی است.

معاون تکنولوژی و توسعه فولاد هرمزگان با اشاره به لزوم توجه به روش‌های جدید در تولید فولاد و همچنین طرح جامع فولاد کشور اظهار کرد: این کنفرانس در این راستا به میزبانی فولاد هرمزگان برگزار شد. اولین دوره این کنفرانس در آذرماه سال ۱۳۹۸ با موضوع ریخته‌گری برگزار شد اما بعدا فولادسازی هم به آن اضافه شد.

کاظمی ضمن تشکر از تیم احرایی این کنفرانس خاطرنشان کرد: در سه روز اخیر ۱۰۰ نفر از همکاران به صورت شبانه روزی برای برگزاری این کنفرانس فعالیت کردند. همچنین یک تیم ۳۲ نفری مسئولیت ارزیابی مقالات را بر عهده داشتند.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه