ساعت 8:55 ب.ظ
امروز 31 فروردین 1403
آموزش و پرورش
تکلیف استخدامی همه نیروهای آموزش و پرورش مشخص می‌شود

به گزارش نیمروز خبر و به نقل از ایرنا، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه در جمع معلمان استان بوشهر افزود: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار نیروی آموزش و پرورش در انتظار تعیین تکلیف بودند که دولت با گرفتن ۱۰۲ هزار ردیف استخدامی تکلیف این نیروها را تعیین کرد.
وی بیان کرد: راهبرد آموزش و پرورش در زمینه جذب نیرو استفاده از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی است.

آموزش و پرورش

حاجی میرزایی با بیان اینکه برای بهبود زندگی معلمان کارهای بزرگی انجام شده‌است،افزود: در سخت ترین شرایط اقتصادی دولت، حقوق فرهنگیان ۶۵ درصد افزایش یافت به نحوی که در سال گذشته فرهنگیان چهار تا پنج بار افزایش حقوق داشتند.
وی رتبه بندی معلمان را از خواسته‌های مهم فرهنگیان عنوان کرد و گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان تنها برای افزایش حقوق نیست بلکه  اهرمی برای ارتقا صلاحیت حرفه‌ای آنان به شمار می‌رود.
 حاجی میرزایی افزود: طرح رتبه بندی معلمان گامی برای خلاقیت و انگیزه‌ای برای شکوفایی استعدادهای آنان است.
وی یادآور شد: هرچند مسائل بازنشستگان مربوط به سازمان بازنشستگی کشوری است اما برای همسان سازی حقوق، کارهای بزرگی انجام شده‌است.
وی در باره کنکور گفت: در نشست شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد افزایش ۶۰ درصد سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در کنکور ارائه می‌شود.
حاجی میرزایی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی گفت: کسانی که برای حل مسائل اقتصادی ارائه برنامه می‌دهند باید عمیق تر به مسائل جامعه توجه کنند چون پیشرفت حقیقی جامعه در حوزه یادگیری رقم می‌خورد.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه