ساعت 10:22 ق.ظ
امروز 31 فروردین 1403
بیمه
جریمه بیمه شخص ثالث بخشیده می شود

سلیمانی گفت: وسایل نقلیه‌ای که بیمه شخص ثالث نداشتند یا به علت پرداخت نکردن بیمه جریمه شدند، می توانند بدون پرداخت جریمه، خودروی خود را بیمه کنند.

به گزارش نیمروزخبر و به نقل از اقتصادنیوز ، سلیمانی رئیس‌کل بیمه مرکزی در خصوص جریمه وسایل نقلیه در صورت عدم داشتن بیمه نامه اظهار کرد: از ۱۷ مهر تا ۶ آبان به مدت ۲۰ روز همه وسایل نقلیه موتوری مثل موتورسیکلت، خودرو‌های سواری و ماشین‌آلات کشاورزی که تاکنون بیمه نامه شخص ثالث برایشان صادر نشده و یا به دلیل پرداخت‌نکردن بیمه شخص ثالث، جریمه شده‌اند، طی بخشنامه اعلام شده بخشیده می شوند.

او تاکید کرد: همچنین وسایل نقلیه مختلف که تاکنون نتوانستند بیمه نامه شخص ثالث اخذ کنند با استناد به این بخشنامه می توانند از ۱۷ مهر ۱۴۰۰ تا ۶ آبان ماه با مراجعه به تمام نمایندگی‌ها و شعبات شرکت‌های بیمه‌ای بدون اینکه جریمه‌ای پرداخت کنند، بیمه نامه شخص ثالث دریافت کنند.

رئیس‌کل بیمه مرکزی در پایان تصریح کرد: طبق ماده ۲ قانون اساسی اگر خودرویی بیمه نامه نداشته باشد، جریمه می شود و اگر اتفاقی پیش بیاید، هیچ نوع خدمتی به صاحبان وسایل نقلیه داده نمی‌شود. به همین دلیل حتما صاحبان خودرو و وسایل نقلیه باید سریع‌تر به شرکت‌های بیمه‌ای  برای دریافت بیمه نامه مراجعه کنند.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه