ساعت 3:09 ق.ظ
امروز 10 فروردین 1403
کمیسیون انرژی
حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون انرژی/ تاکید نمایندگان بر توسعه خطوط ریلی و رفع مشکلات راه‌ها

به گزارش نیمروزخبر و به نقل از خبرگزاری فارس، مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست این کمیسیون اظهار داشت: رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی میهمان کمیسیون انرژی بود تا برنامه‌های خود را برای اداره این وزارتخانه بیان کند.

وی افزود: حل مشکلات راه‌های روستایی و اصلی، رفع مسائل بنادر، ضرورت توسعه خطوط ریلی و هوایی، رفع تبعیض در اختصاص اعتبارات و امکانات و رسیدگی به مناطق محروم و توجه به راه آهن شرق کشور و اتصال چابهار به مشهد به عنوان پروژه مهم ملی از جمله مواردی بود که اعضای کمیسیون بر آن تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون انرژی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی بر تامین مالی پروژه ها از روش های ابتکاری تاکید کرد، ادامه داد: آقای قاسمی توضیحات مناسب، برنامه منسجم و دقیقی را با توجه به تجربیات قبلی که در قرارگاه خاتم الانبیا و وزارت نفت داشت، به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

نخعی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی یکی از وزرای انقلابی و جهادی معرفی شده است، تصریح کرد: ساخت ۴ میلیون مسکن در طول ۴ سال آینده جز اهداف و برنامه‌های رئیس جمهور است بنابراین رسالت سنگینی برای تحقق این هدف بر دوش وزیر راه و شهرسازی است.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه