ساعت 6:54 ب.ظ
امروز 6 اردیبهشت 1403
دولت برای بهبود معیشت کارکنان دولت و بازنشستگان تلاش کرد

به گزارش نیمروز خبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهیدبهشتی، محمد باقر نوبخت در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه شهید بهشتی با یادآوری افتتاح پروژه‌های عمرانی مختلف در طی هفته جاری، تاکید کرد: دولت با وجود تنگناها و خشکسالی مالی، کارهای بزرگی انجام داده است.

وی از افتتاح بزرگترین تونل کشور خبر داد و گفت: تونل قطعه دوم آزادراه تهران-شمال به طول هفت کیلومتر در طی ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. کارهای زیرساختی بزرگی به همت فرزندان ملت انجام شده است.

حمایت سازمان برنامه و بودجه از تکمیل پروژه‌های عمرانی

همچنین در این نشست، سعدالله نصیری  قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تقدیر از خدمات شایسته و حمایت‌های صورت پذیرفته توسط سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل پروژه‌های عمرانی دانشگاه، اظهار داشت: کارهای بسیار ارزشمندی در هشت سال دوران خدمت  نوبخت در کشور و به ویژه در دانشگاه‌ها انجام پذیرفت که ثمرات آن چشمگیر و ماندنی خواهد بود.

در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه شهید بهشتی که روز دوشنبه برگزار شد، ساختمان‌های جدید دانشکده معماری و شهرسازی، دانشکده علوم شیمی و نفت، سردر شرقی دانشگاه و تصفیه‌خانه پساب فاضلاب خوابگاه ها گشایش یافتند. همچنین کلنگ بلوک جدید خوابگاه خواهران بر زمین زده شد؛ در این مراسم نوبخت و هیات همراه از برج نوآوری دانشگاه نیز بازدید کردند.

ساختمان‌های جدید دانشکده معماری و شهرسازی، دانشکده علوم شیمی و نفت، طرح تصفیه فاضلاب خوابگاه‌های دانشجویی با ظرفیت ٦٠٠ متر مکعب در شبانه‌روز، سردر شرقی دانشگاه، دیوار ضلع شمال شرقی پردیس مرکزی به طول ١١٠ متر و ارتفاع ۶ متر، از جمله طرح‌های بودند که به بهره‌برداری رسیدند. در این برنامه از برج بزرگ در حال ساخت نوآوری دانشگاه که مراحل تکمیل نهایی را سپری می‌کند بازدید به‌عمل آمد. همچنین مراسم کلنگ‌زنی خوابگاه شماره هفت خیرساز دختران با متراژ ۱۰هزار مترمربع به انجام رسید.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه