معاون نمایشگاه های بین المللی اصفهان گفت: شهرهای خواهرخوانده، پتانسیل مغفول مانده در عرصه مراودات نمایشگاهی است.
به گزارش نیمروز و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های استان اصفهان، معاون امور نمایشگاه های داخلی، بازاریابی و توسعه برند نمایشگاه بین المللی اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه اصفهان در حوزه نمایش و ارائه توانمندی های کشور در حوزه ملی و بین المللی تلاش دارد به عنوان یک ابزار رسانه ای، روز به روز این انسجام با کیفیت بالاتری برگزار شود.
محمد گیوی افزود: زمانی در حسرت وجود یک ساختمان و فضای نمایشگاهی درخور برای ارائه این توانمندی ها بودیم، اما امروز از فضایی استاندارد و با کیفیت در حوزه سخت افزاری و فضای مکانی برخوردار هستیم.
به گفته وی توسعه شبکه سازی برای تقویت محتوای برگزاری نمایشگاه ها دغدغه مهم در شرکت نمایشگاه است و به عنوان یک بسترساز در حوزه رسانه نمایشگاهی، تلاش می کنیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و آن چه که باید به کمک ما بیاید متخصصین و فعالین هر موضوع نمایشگاهی هستند.
گیوی تاکید کرد: نگاهی که بر مدیریت فعلی شرکت نمایشگاه ها حاکم است این است که صرفا به دورهمی نمایشگاهی بسنده نکرده و به رویدادهای تخصصی در حوزه موضوع نمایشگاهی نیز بپردازیم.
وی با اشاره به اینکه بر همین اساس در سال 1402 تاکنون دو میز تخصصی صادراتی از جمله طلا و نساجی را از استان های دیگر آورده و همزمان با نمایشگاه برگزار کرده ایم، گفت: پتانسیلی که در استان اصفهان به شدت از آن غافل بوده ایم موضوع شهرهای خواهرخوانده است، که با 16 شهر در دنیا خواهرخواندگی داریم و تعاملات دیپلماتیک و سیاسی بسیار ساده تر در حوزه شهرداری ها قابل انجام است و از پتانسیل تجاری این موضوع میتوان استفاده کرد و در نمایشگاههای اخیر نیز شرکتهایی از چین، ایتالیا و ترکیه حاضر بودند.