ساعت 12:55 ق.ظ
امروز 31 فروردین 1403
ضرورت تشکیل کمیته اصناف در زیر مجموعه کمیسیون اقتصادی
ضرورت تشکیل کمیته اصناف در زیر مجموعه کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان

به گزارش نیمروز خبر، تعدادی از روسا و هیات رئیسه اصناف اصفهان ضمن تاکید بر تشکیل کمیته های تخصصی برای حل مشکلات اصناف با چندی از  کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان دیدار کرده و در جریان برنامه ها و پیشنهادات آنان قرار گرفتند.

در این دیدار نائب رئیس اتحادیه نانوایان اصفهان با تشریح مشکلات این صنف در شهر اظهار کرد: 1550 واحد صنفی نانوایی در این شهر به فعالیت مشغول هستند.

محمد حسینی خواستار ارائه برنامه های منطقی وعقلائی برای آینده شهر شد و گفت: از کاندیدایی که برای حمایت از اصناف برنامه داشته باشد، حمایت می کنیم.

علیرضا شاه سیاه رئیس اتحادیه پیک موتوری های اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح خواستار ارائه برنامه های کاندیدا برای اصناف شد.

 وی گفت: مدیریت شهری باید به موضوع اصناف بیش از پیش توجه داشته باشد و اصناف را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

مصطفی سلمانی رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان نیز در این جلسه با  تشریح مشکلات اصناف با مدیریت شهری گفت: متاسفانه تصمیمات توسعه ای مدیریت شهری بدون توجه به منافع اصناف اخذ شده و اجرا می شود که نمونه بارز آن نابود کردن اقتصاد کسبه واقع درچهارباغ عباسی بود.

وی با تاکید بر برنامه ریزی مشارکتی برای اقتصاد شهری، تصریح کرد: اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان از تمام ظرفیت های خود برای تشویق مردم برای حضور در انتخابات استفاده خواهد کرد .

سلمانی خاطرنشان کرد: از ارائه برنامه کاندیداها برای صنوف مختلف استقبال می کنیم.

احمد تقی زاده رئیس اتحادیه پارچه فروشان اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت ارائه برنامه های کاندیدا برای اصناف گفت: دریافت اطلاعات و تحقیق و بررسی، پیش نیاز انتخاب اصلح است.

ضرورت تشکیل کمیته اصناف در زیر مجموعه کمیسیون اقتصادی

وی بر حضور نمایندگان اصناف در جلسات تصمیم سازی مدیریت شهری تاکید و اضافه کرد: اهمیت اصناف به عنوان یکی از مهمترین بازوهای اقتصادی شهر، نیاید در برنامه ریزی ها نادیده انگاشته شود.

احمد صمدیه لباف رئیس اتحادیه خزاری و تریکوفروش اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بازاریان پشتوانه انقلاب هستند، گفت: در شوراهای اسلامی شهر اصفهان باید مشکلات اصناف رصد و برای حل آن مشکلات چاره اندیشی شود.

ضرورت تشکیل کمیته اصناف در زیر مجموعه کمیسیون اقتصادی

وی خاطر نشان کرد: با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری از تمام ظرفیت ها برای دعوت از اعضا تحت پوشش برای مشارکت در انتخابات استفاده خواهیم کرد.

ناصر محمدی رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی نیز در این جلسه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: شورای اسلامی شهر اصفهان باید برنامه خود را با مشارکت اصناف برای توسعه پایدار شهر تدوین و اجرا کند.

ضرورت تشکیل کمیته اصناف در زیر مجموعه کمیسیون اقتصادی

سعید کوچک زاده رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان روکش و تودوزی اتومبیل اصفهان  نیز در این جلسه ضمن تایید سخنان سایر افراد گفت: ما از کاندیدا می خواهیم قول های خود را پس از انتخاب به دست فراموشی نسپرند.

وی تصریح کرد: امروز واحدهای صنفی با مشکلات و چالش های بسیاری مواجه هستند که بسیاری ازآنان با کمک مدیریت شهری قابل حل است.

محمدرضا امین الرعایایی رئیس اتحادیه فروشندگان مواد غذایی اصفهان نیز در این جلسه گفت: متاسفانه در بحران های اقتصادی سال های اخیر ،اصناف مقصر گرانی ها شناخته شدند در صورتی که این موضوع صحت ندارد.

وی تصریح کرد: ترویج این نگاه به اصناف که از مردمی ترین قسمت های اقتصاد هستند، اقدامی دور از انصاف است.

رئیس اتحادیه ماشین‌ساز، فلزتراش و خدمات فنی خودروهای سنگین اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: واحدهای تولیدکننده فعال در شهر اصفهان قلب تپنده تولید در کشور هستند.

482 ضرورت تشکیل کمیته اصناف در زیر مجموعه کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان

اکبر عشوریون خواستار توجه ویژه به بخش اصناف حوزه تولید در شهر اصفهان شد و گفت: باید کمیته های تخصصی اصناف در ذیل کمیسیون های تخصصی شوراهای اسلامی شهر تشکیل شده و از ظرفیت های اصناف به خوبی در مدیریت شهری استفاده شود.

نوروزعلی اسماعیلی نیز در این دیدار با اشاره به مشکلات صنوف مختلف با مدیریت شهری اظهار کرد: عدم تعامل بین دو اصناف و مدیریت شهری ضرر و زیان های جبران ناپذیری به اقتصاد شهری وارد کرده است.

IMG 6948 ضرورت تشکیل کمیته اصناف در زیر مجموعه کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان

وی خاطرنشان کرد:با وجود تمام مشکلات، وظیفه ما تشویق اصناف برای شرکت در پای صندوق های رای است.

روح اله چلونگر رئیس اتحادیه خدمات فنی خودروهای سبک اصفهان نیز دراین دیدار با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت مشارکت در انتخابات و انتخاب درست، اظهار کرد: ما آمادگی داریم برنامه تمام کاندیدای شورای اسلامی شهر اصفهان برای اصناف را دریافت کرده و با حضور متخصصان صنوف مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

IMG 8806 ضرورت تشکیل کمیته اصناف در زیر مجموعه کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان

وی تصریح کرد: اصناف، بنیان اقتصاد سالم شهری را پایه گذاری می کنند و توسعه پایداراقتصاد شهری با برنامه ریزی مشارکتی با این قشر امکان پذیر خواهد بود.

چلونگر خواستار توجه ویژه کاندیدا به مشکلات اصناف شد و گفت: نادیده گرفتن حقوق صنفی افراد، رقابت نابرابر مدیریت شهری با پول مردم با اصناف، اخذ عوارض غیرقانونی از تابلوهای شهری و … از مشکلات چندین ساله اصناف هستند که با وجود قول های متعدد همچنان حل نشده اند.

وی تصریح کرد: انتظار می رود با بررسی برنامه ها، اصناف به کاندیدای اصلح رای داده و آینده کشور و شهر خود را بسازند.

درادامه این جلسه کاندیدا به تشریح برنامه های خود برای اصناف پرداختند.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه