ساعت 8:34 ق.ظ
امروز 10 فروردین 1403
فروش مستقیم روانکارهای پالایشگاه نفت سپاهان با برند اسپیدی درپایانه‌ها / تسهیل دسترسی راننده به روانکار اصلی با قیمت مصوب

معاون بازاریانی و فروش نمایندگی انحصاری توزیع محصولات نفت سپاهان گفت: برای بازگشت آرامش به بازار روانکارها، توزیع مستقیم روغن موتور به مصرف کنندگان نهایی در 9 پایانه حمل ونقل و از استان اصفهان آغاز شده است.
به گزارش پایگاه خبری نیمروز خبر، مهرداد زاده حیدری  در اصفهان با اشاره به مشکلات موجود و شوکی که دلالان به بازار روغن موتور وارد کرده اند، اظهار کرد: افزایش ناگهانی تقاضا برای روانکارها ماحصل افزایش خودرو در کشور نیست بلکه ناشی از شوکی است که دلالان به این بازار وارد کرده اند.
وی با بیان اینکه روانکارها بر اساس تحقیقات بازار، تعداد خودروها و میزان مصرفشان انجام می شود، گفت: متاسفانه این روزها شاهد عرضه روانکارها با قیمت بالاتر و بعضا روغن موتورهای تقلبی در بازار هستیم که رانندگان عزیز کشورمان را دچار مشکل کرده است.
حیدری یکی از رسالت های شرکت نفت سپاهان را رضایتمندی مصرف کننده به ویژه فعالین بخش حمل ونقل جاده ای کشور عنوان کرد و گفت: برای حل مشکلاتی که دلالان برای رانندگان ایجاد کرده اند و بر اساس دستورات مدیران بالادستی محصولات شرکت نفت سپاهان بدون واسطه و با قیمت مصوب به رانندگان عرضه می شود.
معاون بازاریانی و فروش شرکت انحصاری توزیع محصولات نفت سپاهان تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری های انجام شده در وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان فروش بدون واسطه محصولات در پایانه های استان اصفهان آغاز شده است.
به گفته وی رانندگان با ارائه مدارک هویتی خود و خودرو می توانند روغن موتور را به صورت مستقیم از تولید کننده و در پایانه تحویل بگیرند.
وی با بیان اینکه در پایانه های استان در شروع طرح، روزانه بین 300 تا 400 راننده با ارائه کارت هوشمند، روغن موتور با قیمت مصوب دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: ظرفیت توزیع روزانه روغن موتور در پایانه ها به 1000 عدد روغن در روز رسیده است.
حیدری گفت: تلاش داریم با عرضه مستقیم محصولات در کانون های مهم مصرف و با بهره گیری از تمام ظرفیت های فروش ، آرامش را به بازار بازگردانیم.
معاون بازاریانی و فروش شرکت انحصاری توزیع محصولات نفت سپاهان با اشاره به افزایش قابل توجه قیمت مواد اولیه روانکارها، اظهار کرد: با وجود تمام مشکلاتی که امروزه با آن دست به گریبان هستیم اما سود آوری اولویت ما نیست، ما میخواهیم در این اوضاع سخت در کنار مردم باشیم.
بهنام سلطانی راننده تریلی در رابطه با عرضه مستقیم روغن موتور در پایانه گفت: امروز با ارائه کپی برگ سبز، کارت هوشمند و کارت ملی 40 لیتر روغن موتور دریافت کردم.
وی ضمن رضایت از این اقدام اظهار کرد: اینکه مسئولان اقدامی میکنند که راننده درگیر دلال و کلاهبرداران نشود، برای رانندگان خوب است.
حکم الله صادقی یکی دیگر از رانندگانی است که در پایانه امیرکبیر اصفهان برای دریافت روغن با قیمت مصوب حضور پیدا کرده است، وی در رابطه با نحوه توزیع این محصول در پایانه امیرکبیر اظهار کرد: توزیع مستقیم محصول و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه گران یکی از خواسته های رانندگان است اما خواهش داریم که نظارت مستمر و دائمی باشد تا محصول به دست مصرف کننده واقعی برسد.
رئیس امور بخش مشتریان نمایندگی انحصاری توزیع محصولات نفت سپاهان نیز در رابطه با مشکلاتی که در بازار روانکارها وجود دارد، گفت: در سال جدید، تلاش و برنامه ریزی برای بهبود فرآیندهای شرکت به ویژه در نظام توزیع مد نظر مدیران قرار گرفته است.
جواد علی بخشی هدف از این اقدام را افزایش رضایتمندی مشتریان عنوان کرد و گفت: خط قرمز شرکت نفت سپاهان، نارضایتی مردم و مصرف کنندگان است و برای حذف دلالان در بازار از کلیه ظرفیت های قانونی شرکت و دستگاه های ذی ربط استفاده خواهی مکرد.
وی از برخورد با عاملین فروش متخلف در کل کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک و با سیستماتیک شدن کلیه فرآیندها محصول از زمانی که تولید می شود تا زمانی که به دست مصرف کننده خواهد رسید، قابل رصد و رهگیری خواهد بود.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه