ساعت 2:31 ق.ظ
امروز 10 فروردین 1403
قدردانی منتخب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شاهین شهر از مردم
قدردانی منتخب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شاهین شهر از مردم

به گزارش نیمروز خبر ، علی صالحی منتخب شورای اسلامی شهر شاهین شهر با انتشار پیامی از حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه تشکر و قدردانی نمود.

در این بیانیه آمده است:

‍|” و مَنْ یتَوَکلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ”
سلام و درود خالصانه بر ملت بزرگ ایران و مردم شریف و فرهیخته شهر زیبای شاهین شهر که با حضور و مشارکت گسترده و مؤثر خود در انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲۸ خرداد ماه گامی بلند در راه اعتلا، منافع ملی و سرافرازی ایران مقتدر برداشتند، زنده باد ایران و ایرانی که نام پر افتخارش یاد آور غیرت، حمیت و حضور و شعور است.

به حماسه آفرینان ۲۸خردادماه و منتخبین مردم در این حماسه تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق خدمت خالصانه به مردم را از درگاه احدیت برای یکایک آنان مسئلت می‌نمایم. به همهٔ نامزدهای محترم و محترمه که احساس تکلیف و مسئولیت کردند و پا به عرصه انتخابات گذاشتند، خسته نباشید عرض می نمایم و امیدوارم از نظرات و پیشنهادات سازنده آنان در راه پیشرفت و توسعه و عمران آبادی شهر نهایت استفاده را ببریم.

اینجانب در برابر این همه شور و شعور و حسن اعتماد شما مردم شریف و فهیم سر تعظیم فرود آورده و ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند منان و ابراز ارادت و تواضع به محضر شما بزرگان، نهایت قدرشناسی و سپاس خود را از شما عزیزان ابراز نموده و با خدای خود عهد و پیمان می‌بندم تا صادقانه، متواضعانه، بی منت و خستگی ناپذیر با برنامه ریزی اصولی و استفاده از همه فرصت‌ها با اتکا به شعار “توسعه همه جانبه” برای رفع مشکلات شهرمان و خدمت گزاری شما دریغ نخواهم کرد.

با کمال احترام و تواضع دست تک تک عزیزان اعم از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، فرهنگیان، اساتید و دانشجویان، روحانیون، مسئولان، کارمندان، کارگران، بسیجیان، اصناف و بازاریان، اصحاب رسانه، عوامل انتظامی امنیتی،کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، جوانان عزیز و سایر اقشار مردم را که بدون هیچ منت و چشم داشتی به بنده حقیر رأی اعتماد و محبت داشتند را به گرمی می‌فشارم و سپاسگزارم.

علی صالحی
منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شاهین شهر
۳۰ خرداد ۱۴۰۰

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه