ساعت 7:06 ب.ظ
امروز 30 فروردین 1403
لاجوردی: قطعی برق نتیجه ترک‌فعل‌ها و سوءمدیریت‌ها در وزارت نیرو است

به گزارش نیمروزخبر و به نقل از خبرگزاری فارس، زهره السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به قطعی مکرر برق در کشور گفت: این روزها با وجود وعده‌های وزیر نیرو که گفته بود قطع برق را مدیریت می‌کنیم و دیگر کمتر شاهد قطع برق منازل مسکونی هستیم، همچنان در اوج گرما، روزانه چند ساعت با قطعی برق مواجهیم و این مسأله مشکلات عدیده‌ای را در زندگی روزمره مردم و اصناف و کارخانه‌ها ایجاد کرده است.

وی افزود: با بررسی دلایل اصلی قطع برق در شرایط فعلی، می‌توان به ترک فعل‌ها و عدم مدیریت صحیح وزارت نیرو اشاره کرد؛ از جمله عدم سرمایه‌گذاری مناسب در بخش تولید برق و همچنین بی‌توجهی دولت به توسعه نیروگاه‌های اتمی.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید از آقایان پرسید که چرا آن زمان که رهبر فرزانه انقلاب اعلام کردند حداقل باید 20 هزار مگاوات برق از انرژی هسته‌ای به دست بیاوریم، گوش شنوایی وجود نداشت و چرا چاره‌ای اندیشیده نشد.

لاجوردی خاطرنشان کرد: البته این بی‌تدبیری‌ها و ناکارآمدی‌ها فقط در مسأله برق نیست، در طی این 8 سال دولت جناب روحانی زمین سوخته‌ای را برای دولت بعدی به میراث گذاشته و معیشت مردم را به گروگان گرفته است.

وی افزود: بهبود وضعیت فعلی در بحث برق نیازمند توجه ویژه به افزایش و توسعه نیروگاه‌های برق است که این افزایش و توسعه نیروگاه‌ها باید طبق فرمایش رهبری با محوریت نیروگاه‌های اتمی انجام شود.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه