ساعت 3:21 ب.ظ
امروز 10 فروردین 1403
ماجراي سيلي به استاندار
ماجرای حمله به استاندار جدید آذربایجان شرقی چه بود؟

حمله یکی از حاضران در مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی به عابدین خرم، استاندار جدید این استان، مراسم را به تشنج کشاند.

به گزارش پايگاه خبري نيمروز خبر،اقدام یکی از شرکت کنندگان در مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی جو مجلس را بر هم زد.

بررسی های خبرنگار ایرنا حاضر در مراسم حاکی از آن است که  فرد حمله کننده به استاندار جدید آذربایجان شرقی، که گفته می شود یکی از کارکنان سپاه عاشوراست که بنا بر دلایل شخصی این اقدام را انجام داده است.

در همین حال استاندار جدید آذربایجان شرقی در واکنش به این حرکت، با آرامش به ادامه سخنرانی خود برای حضار پرداخت و اعلام کرد که قبل از مراسم احتمال برخی حاشیه سازی ها را می داده که به دلیل اهمیت برنامه ترجیح داده است مراسم تودیع و معارفه تعطیل نشود.

حاضران در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز نیز در واکنش به این اتفاق با سر دادن شعارهایی از قبیل «استاندار ولایی، حمایتت می کنیم»، از خرم اعلام حمایت کرده و نمایندگان آذربایجان شرقی مجلس شورای اسلامی حاضر در جلسه نیز به طور دسته جمعی با حضور روی سن از استاندار جدید آذربایجان شرقی اعلام حمایت و دلجویی کردند.

 

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه