ساعت 1:52 ق.ظ
امروز 7 اردیبهشت 1403
زولبیا
نرخ پیشنهادی زولبیا و بامیه ماه رمضان اعلام شد

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان از ارسال نرخ پیشنهادی زولبیا و بامیه به سازمان صمت استان اصفهان برای تایید نهایی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری نیمروزخبر و به نقل از روابط عمومی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان، مجتبی برزگر با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به منظور تعیین نرخ زولبیا و بامیه؛ گوشفیل، حلیم بادمجان و آش شله قلمکار جلسات متعددی با کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف و روسای صنوف مربوطه برگزار شد.
وی تصریح کرد: نرخ زولبیا و بامیه درجه یک ۶۲ هزار تومان نرخ زولبیا بامیه درجه دو ۵۷ هزار تومان، نرخ گوشفیل ساده ۴۰ هزار تومان و نرخ گوشفیل زعفرانی با کنجد ۴۵ هزار تومان تعیین شد.
وی تصریح کرد: کسبه حق ندارند که قیمت زولبیا بامیه مخلوط را با اضافه کردن هر عنوان دیگری همچون برگه بیدی و هویجی بالاتر اعلام و از مشتری دریافت کنند.
رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان گفت: دریافت مبلغی غیر از مبالغ اعلام شده بابت افزودنی های دیگر مجاز نمی باشد .
وی همچنین در رابطه با قیمت حلیم بادمجان و آش قلمکار نیز گفت : کمیسیون امور اقتصادی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان با قیمت ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان برای حلیم‌ بادمجان و ۲۸ هزار تا ۳۲ هزار تومان برای نرخ آش قلمکار موافقت کرد.

برزگر تاکید کرد: نرخ های اعلامی باید از سوی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان تایید شده و سپس به اتاق و اتحادیه های مربوطه برای اجرا ابلاغ شود.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه