ساعت 6:55 ق.ظ
امروز 5 اردیبهشت 1403
نگاهی به تبلیغات 7 نامزد انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش نیمروزخبر و به نقل از مهر ، تنور انتخابات ۲۸ خرداد ماه روز به روز در حال گرم شدن است و هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات خود را از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی و اجتماعی آغاز کرده‌اند.

این روزها با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات گروه‌های مختلف سیاسی و احزاب و جناح‌ها در کنار اقشار مختلف مردمی در تدارک ستادهای مردمی هستند.

با نزدیک شدن به ۲۸ خرداد تعداد ستادهای مردمی و انتخاباتی کاندیداها در حال افزایش است و اخباری از استان‌های مختلف به گوش می‌رسد که نشان دهنده تعداد بالای ستادهای مردمی آیت الله رئیسی نسبت به دیگر کاندیداها است.

تبلیغات

آخرین اظهارات داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

«محسن مهرعلیزاده» نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه گفتگوی شبکه خبر، درباره وضعیت بیکاری، گفت: برای دستیابی به این هدف، در سال اول با توجه به راه اندازی تولید و واحدهای خوابیده، می‌توانیم نزدیک ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار از اشتغال‌های از دست رفته را برگردانیم.

«سعید جلیلی» در افتتاحیه استودیو شبکه اختصاصی «جهاد و جهش» در فضای مجازی گفت: به همت جوانان متخصص، انقلابی و با انگیزه کشورمان در رسانه ملی امکانی برای کاندیداها قرار داده شده است که می‌توانیم برنامه‌های خود را در آن منتشر کنیم. ما نیز با استفاده از این فرصت بیست و چهار ساعته برای ارائه برنامه‌های خود در این بستر مؤثر و آسان برنامه‌های خود را ارائه خواهیم کرد.

«حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی» در خصوص برنامه دولت احتمالی‌اش برای مقابله با قاچاق و واردات بی رویه گفت: باید با قاچاق به ویژه قاچاق سازمان یافته برخورد کرد اما اگر مشکل صرفاً با برخوردهای پلیسی و قضائی حل می‌شد تاکنون باید قاچاق ریشه‌کن می‌شد.

«محسن رضایی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در ادامه برنامه‌های انتخاباتی خود در جمع فعالان اقتصادی و در نشستی که در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار شد، اظهار داشت: من برای میتینگ دادن اینجا نیامده‌ام و درد مشترک ما اقتصاد و هدف ما توسعه پایدار اقتصاد کشور است.

«علیرضا زاکانی» نیز بعداز ضبط برنامه تلویزیونی اظهار داشت: نباید در شهر به دنبال قاچاقچی باشیم، کوله‌بران هم قاچاقچی نیستند، قاچاقچیان واقعی را باید در پس پرده سراغ گرفت.

«سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه برنامه‌هایی برای حل مشکلات مردم داریم، گفت: چیزی که اصلاحات را نهادین، پایدار و بنیادین می‌کند، تغییر ساختار نظامات اداری کشور است.

«عبدالناصر همتی» نیز در برنامه رادیویی با بیان اینکه در اقتصاد ۳ اولویت دارم، گفت: نخست بهبود روند اقتصادی برای من اولویت دارد، شرایط را این‌گونه دیدیم که بهبودی از روند اقتصادی در کشور وجود ندارد. دومین اولویت تولید ثروت، برای کشور است. اولویت سوم نیز بیکاری است.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه