ساعت 1:09 ب.ظ
امروز 31 فروردین 1403
بیلبورد
همه آنچه باید درباره تبلیغات محیطی بدانید

استفاده از تبلیغات محیطی یکی از راهکارهای برندها و شرکت ها برای راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، آگاه سازی از برندها و … به شمار می آید.

برای داشتن یک تبلیغ موثر در حوزه تبلیغات محیطی باید به موارد متعددی همچون طراحی مناسب و زمان مناسب برای اکران توجه کرد.بهره گیری از مشاوران مجرب در این زمینه می تواند به موفقیت تبلیغات کمک شایانی نماید.

آژانس روابط عمومی و تبلیغات کیمیای کهن به عنوانی یکی از آژانس های معتبر با بیش از 10 سال سابقه در زمینه رسانه و تبلیغات آماده ارائه مشاوره های تخصصی در این زمینه می باشند.

بیلبورد چیست؟

بیلبورد بی شک یکی از قدرتمندترین ابزارهای  رسانه های محیطی به شمار می رود که از گذشته تا کنون  مورد توجه بازرگانان، کارخانجات، بانک ها و موسسات خدماتی بوده است.طی مصوبه فرهنگستان زبان فارسی،  برگردان فارسی بیلبورد عبارتست از “آگهی نما” که  در ایران با همان نام بیلبورد در میان اهل فن و مردم مورد استفاده و رایج می باشد.

مزیت های تبلیغات محیطی

بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از ابزارهای تبلیغاتی موثر و پرطرفدار در میان انواع تبلیغات محسوب می شود.

قیمت این نوع تبلیغات در مقایسه با قیمت تبلیغات تلویزیونی و رادیویی می‌تواند یکی از گزینه های موثر برای تبلیغات برندها و کمپین های تبلیغاتی آنها باشد.

از مزیت های تبلیغات محیطی می توان به ماندگاری و اثر گذاری طولانی در ذهن مخاطب،  معرفی برند و افزایش فروش و افزایش آگاهی مردم در رابطه با برند و کالای جدید اشاره کرد.

​معایب بیلبورد تبلیغاتی

بالا بودن قیمت این بیلبورد تبلیغاتی یکی از معایب آن محسوب می شود و هر شرکتی قادر به اجاره بیلبورد تبلیغاتی نمی باشد.

محدودیت در اجرای طرح های تبلیغاتی یکی دیگر از معایب آن محسوب می شود.

اگر طرح تبلیغاتی به درستی اجرا نشود  و نتواند مفهوم کلی تبلیغ را به مخاطب برساند می تواند به یک ضد تبلیغ تبدیل شود به همین جهت استفاده از مشاوره های تخصصی در طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی بسیار اهمیت دارد.

معرفی 4 نوع بیلبوردتبلیغاتی

 

بیلبورد:

بیلبوردها یکی از انواع بیلبوردهای تبلیغاتی هستند که بیشترین میزان دید را در محیط شهری دارند، ابعاد آن از ۹ ،۱۰، ۱۲، ۱۵ مترشروع می‌شود و تا ابعاد ۱۲۰و حتی ۱۶۰ متر نیز ممکن است ساخته و استفاده شوند.

عرشه پل:

گاهی تبلیغات روی پل‌های عابر پیاده یا پل‌های ماشین رو از طرفی که ماشین‌ها عبور می‌کنند (مثلا اگر ماشین از سمت راست می‌آید همان سمت راست و جلوی دید آن) روی سطح مقابل پل که به آن عرشه پل گفته می‌شود نصب می‌شوند. به دلیل دید زیاد توسط سرنشینان خوردرو از این نوع تبلیغات بسیار استفاده می‌شود.

استرا بورد:

استرابوردها نسل جدیدی از بیلبوردها هستند که بر پایه سازه‌های بادبانی ساخته می‌شوند. این نوع از انواع بیلبوردهای تبلیغاتی فک متحرک دارند .

استند تبلیغاتی:

رایج‌ترین تابلوهای تبلیغاتی در ابعاد کوچک که ممکن است درسطح شهر ببینید همین استندهای تبلیغاتی هستند. تبلیغات اغلب روی بنر چاپ و روی بیلبورد نصب می‌شوند. این نوع از انواع بیلبوردهای تبلیغاتی معمولا در چهار راه‌ها نصب می‌شوند و اندازه معمول آن‌ها یک متردر دو متر است.

تلویزیون شهری:

جدیدترین، پرکاربردترین و پیشرفته‌ترین رسانه تبلیغات محیطی که امروزه به کار گرفته می‌شود تلوزیون شهری است که هم در فضای باز و هم در فضای داخلی به ارتباط و تعامل بین برند و مخاطب کمک زیادی می‌کند. تلوزیون شهری به برند کمک می‌کند تا انواع کمپین تبلیغاتی را بصورت کاملا موثر و هدفمند برای مخاطبان یک منطقه جغرافیایی خاص اجرا کند. سطح و کیفیت بالای اجرای تبلیغات در تلوزیون شهری باعث شده است تا تعداد بسیار زیادی از برندها از این رسانه برای ارتباط بیشتر با مخاطب استفاده کنند و از مزایای بسیار زیاد آن بهره مند شوند.

لایت باکس:

این نوع از انواع بیلبورد تبلیغاتی، تابلوهایی با اندازه نسبتا کوچک هستند که جنس داخلی آن‌ها از فلکس ساخته شده و پشت آن‌ها نور تعبیه شده است. تابلوهای تبلیغاتی که در ایستگاه‌های بی آر تی می‌بینید معمولا از نوع لایت باکس هستند.

 آژانس روابط عمومی و تبلیغات کیمیای کهن به عنوان یکی از مجریان تبلیغات محیطی در کشور و استان اصفهان آمادگی دارد، صفر تا صد یک تبلیغ اثربخش محیطی را برای برندها وشرکت ها طراحی و اجرا کند.

 

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه