ساعت 9:40 ق.ظ
امروز 6 اردیبهشت 1403
فراخوان
وعده‌های انتخاباتی بدون منبع مالی، مشکل‌ساز خواهد شد

به گزارش نیمروزخبر و به نقل از ایرنا ، «ابراهیم جمیلی» روز چهارشنبه افزود: آمار و ارقام ارائه شده نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات، اخبار اشتباهی بود.

وی با بیان اینکه مردم نباید بدون تحلیل تصمیم بگیرند و به انتشار این اخبار اکتفا کنند، اظهار داشت: باید تمام اطلاعات منتشر شده از سوی واجدان شرایط رای بررسی شود تا نامزد اصلح خود را انتخاب کنند.

جمیلی با بیان اینکه شفافیت مهمترین ابزار ارتباطی مردم و دولت است، تاکید کرد: در اداره کردن کشور، برد با کسانی است که با جامعه صادق بوده اند زیرا با گسترش اینترنت و استفاده از موبایل، مردم نسبت به گذشته آگاهی بیشتری پیدا کرده اند.

وی در خصوص وعده های انتخاباتی نیز تصریح کرد: برای بهبود شرایط به گروه هماهنگ و قوی اقتصادی در جهت برنامه ریزی درست نیاز داریم اما وعده های بدون منبع تامین مالی مشخص، سرانجامی نخواهد داشت.

رییس شورای بازرگانی ایران و هند تاکید کرد: در حال حاضر باید برنامه ها در راستای کاهش مشکلات و رونق اقتصادی باشد زیرا شرایط موجود نیاز به فعالیت حقیقی و به دور از وعده های غیرقابل اجرا دارد.

وی تاکید کرد: رییس جمهوری منتخب نیز در نهایت باید با استفاده از امکانات داخلی و بهره مندی از ارتباطات خارجی در جهت بهبود شرایط و رونق اقتصادی کشور گام بردارد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه (۲۸ خردادماه) برگزار می شود.

 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تایید هفت نامزد انتخاباتی توسط شورای نگهبان آغاز شد و از همان روزها، تبلیغات این افراد با طرح برخی از آمار و ادعاهای نادرست اقتصادی همراه شد.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه