پیشرفت
پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه احداث قطعه ۲ سریجهن _مهاباد اردستان

رئیس اداره ساخت و نگهداری راه‌های روستایی استان اصفهان از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه احداث قطعه ۲ سریجهن _مهاباد اردستان خبر داد.

به گزارش نیمروز خبر و به نقل وزارت راه و شهرسازی، محمد کاظمی رئیس اداره ساخت و نگهداری راه‌های روستایی استان اصفهان با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌ها در مناطق روستایی در استان اصفهان گفت: پروژه احداث قطعه ۲ سریجهن _مهاباد اردستان به طول ۶ کیلومتر در حال اجراست.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۹۰ درصد رسیده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۹ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره ساخت و نگهداری راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در آینده نزدیک این پروژه به بهره برداری برسد.

کاظمی گفت: یکی از مولفه توسعه روستاها، تکمیل زیرساخت‌های روستایی و کمک به اقتصاد روستاهاست که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مطابق با برنامه‌های پیش بینی شده و اعتبارات ابلاغی نسبت به اجرای برنامه‌ها اقدام می‌کند.

وی کمبود اعتبارات را یکی از مشکلات جدی حوزه ساخت و نگهداری راه‌های روستایی عنوان کرد و گفت: با وجود محدودیت‌ها با همکاری بخش خصوصی و دولتی در مسیر توسعه ایران عزیزمان گام برمی داریم.

رئیس اداره ساخت و نگهداری راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر سه پروژه در زیر مجموعه این اداره در شهرستان اردستان در حال اجرا است.

شهرستان اردستان در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرق مرکز استان اصفهان قرار دارد.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز

تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه