ساعت 1:51 ق.ظ
امروز 7 اردیبهشت 1403
ائتلاف
چرخش آرا  اعضا اتحادیه رستوران داران به سمت ائتلاف “اتحادیه برای همه”

بررسی ها نشان می دهد با آغاز تبلیغات ائتلاف” اتحادیه برای همه” تمایل اعضا رستوران داران و تالارهای پذیرایی به سمت شرکت در انتخابات و رای دادن به این گروه بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیمروز خبر، تنها کمتر از یک روز مانده به انتخابات اتحادیه رستوران داران و تالارهای پذیرایی اصفهان، ائتلافی در واکنش به ائتلافی “کارآمدی شفاف ” به نام ائتلاف “اتحادیه برای همه” تشکیل شده است.

کاندیدا بازرسی انتخابات اتحادیه رستوران و تالارهای پذیرایی اصفهان در این باره به ما می گوید: من به صورت مستقل در این انتخابات شرکت کرده ام اما زمانی که اعضای این ائتلاف را دیدم، از عدم توازن در هر رسته متاثر شدم و تلاش کردم تا ائتلافی در مقابل این ائتلاف تشکیل دهم که برای همه رسته ها سهمی متناسب در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد:  ائتلاف اتحادیه برای همه  در واکنش به ائتلافی بسته شده که توازن و عدالت در چینش کاندیدای هر رسته رعایت نشده است.

لیست فعالین هر رسته

حسین جوانی ادامه داد: در ائتلاف کارآمدی شفاف، 4 کرسی برای رسته همکاران عزیز ما در حوزه تالارهای پذیرایی در نظر گرفته شده که 16 درصد از کل اعضا را تشکیل می دهند، اما  سهم فعالین صنف رستوران؛ غذای بیرون بر، طباخی، چلوکباب، ناهار خوری با  سهم 83 درصدی  از کل اعضا اتحادیه تنها یک کرسی است.
وی خاطرنشان کرد: نادیده گرفتن سهم ۸۳ درصدی فعالین رسته های مختلف بیرون بر، طباخی، رستوران، ناهار خوری صنعتگران چگونه در ائتلاف رقبا، ناراحتی همکاران در رسته های مختلف را به همراه داشته است.

کاندیدا بازرسی اتحادیه رستوران داران و تالارهای پذیرایی گفت: ائتلاف اتحادیه برای همه آمادگی پذیرش کاندیدا بقیه رسته ها را دارد.

وی ضمن دعوت از اعضای صنف برای رای دادن به اعضای ائتلاف اتحادیه برای همه خاطرنشان کرد: تورج شمشیرگران و آرش سعیدی کاندیدا هیات مدیره و بنده حسین جوانی به عنوان بازرس اتحادیه رستوران داران و تالارهای پذیرایی کاندید هستم.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه