ساعت 7:57 ق.ظ
امروز 1 اردیبهشت 1403
کسب رتبه برتر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی استان اصفهان

اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان، موفق به کسب رتبه اول در شاخص های اختصاصی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیمروز خبر، عصر امروز آئین بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان و جمعی از مدیران استانی با رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار شد.

در این آئین اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان به عنوان رتبه برتر مجموع شاخص های اختصاصی گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت استان اصفهان معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

شهید رجایی

در لوح تقدیر اهدا شده از سوی استاندار محترم اصفهان و رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان به مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان آمده است، تلاش ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان موجب شده است از طرف ستاد بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان به عنوان رتبه برتر مجموع شاخص های اختصاصی گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت شناخته و معرفی شوید.

این موفقیت را به جنابعالی و تمامی کارمندان شریف آن دستگاه تبریک گفته و انتظار می رود به نحو مقتضی از همکارانتان تقدیر و تشکر نمایید.

امید است با استمرار تلاش و تکاپوی ویژه در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها موجب ارتقا کارآمدی دولت، رضایت مردم، ایجاد آرامش، دمیدن روح امید در کالبد جامعه و سرافرازی میهن عزیزمان ایران اسلامی شوید.

با آرزوی موفقیت روزافزونتان از درگاه خداوند متعال.

 

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه