آیین رونمایی از کتاب «نشانکهایی از آینده؛ برندهایِ مطرح صنعت لوازم خانگی برای آینده این صنعت چه ایدههایی دارند» روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه در سیزدهمین نشست آیندهپژوهی صنعت لوازم خانگی برگزار میشود.
ایده برگزاری این نشستها با دغدغه آیندهپژوهی محصولات لوازم خانگی از شهریور ۱۴۰۱ در تیم مدیریت محصول گروه انتخاب شکل گرفت و تاکنون ۱۲ نشست برگزار شده است.
در این نشستها بنچمارک فعالیت آینده محور ۱۲ برند مطرح دنیا در صنعت لوازم خانگی یعنی سامسونگ، ال جی، آرچلیک، حایر، مایدیا، بوش، آیکیا، کیچناید، میله، وستل، پاناسونیک و اسمگ آغاز شد.
از آبان ماه ۱۴۰۱ تا آبان ماه ۱۴۰۲ هر ماه یک یا دو برند، از برندهای نام برده با قوت مورد مطالعه قرار گرفت و در ۱۲ جلسه نتایج حاصل از مطالعات آینده محور این برندها به حضور علاقهمندان به پژوهش و آیندهنگری صنعت لوازم خانگی ارائه شد.
حاصل یکسال فعالیت و تلاش تیم اجرا و پژوهش این پروژه، به تدوین کتابی با عنوان «نشانکهایی از آینده؛ برندهایِ مطرح صنعت لوازم خانگی برای آینده این صنعت چه ایدههایی دارند» منجر شد که روز دوشنبه در سالن پیامبر اعظم دانشگاه اصفهان و در اختتامیه سلسله نشستهای آیندهپژوهی رونمایی میشود.