ساعت 8:20 ق.ظ
امروز 7 مهر 1401
نیمروزخبر
جدید ترین اخبار
کمپین سبا
تبلیغات
نیمروز پلاس
kpi
(KPI) چیست؟

شاخص (KPI) یکی از مفاهیم جدید دنیای بازاریابی محتواست که این روزها کاربرد فراوانی دارد.

به گزارش گروه خبری نیمروز پلاس و به نقل از آژانس روابط عمومی و تبلیغات کیمیای کهن،KPIها مجموعه‌ای از شاخص های تایید شده برای ارزیابی موفقیت هستند.

شاخص ‌های کلیدی ارزیابی عملکرد KPI  باید بر اساس اهداف اصلی کسب و کار تعیین شوند و بتوانند به تصمیم گیری‌های افراد در مورد نحوه عملکردشان کمک کنند. شاخص کلیدی عملکردKPI اولین قدم برای اندازه‌‌گیری پیشرفت کسب‌وکار شما است.

  • اطمینان حاصل کنید که KPI ها، پیشرفت شما را در رسیدن به اهداف کلان شرکت به طور دقیق اندازه‌گیری می‌کنند.
  • تعداد زیاد شاخص ها تمرکز شما را از بین می برند پس بهتر است بر روی شاخص های کمتری تمرکز کنید تا نتایج بهتری بگیرید.
  • برای شرکت خود در بازه های زمانی مختلف، مراحل رشد تعریف کرده و همزمان با پیشرفت، شاخص های KPI تغییر می کند.
  • شاخص‌های عملکرد عقب مانده و پیشرو را شناسایی کنید( مهم است که بتوانید هم آنچه را در گذشته اتفاق افتاده و هم اینکه چگونه به سمت اهداف آینده خود پیش می‌روید درک کنید.)
  • به KPI های صنعت‌تان رجوع کنید اما به خاطر داشته باشید که باید KPI هایی را انتخاب کنید که بیشترین ارتباط را با شرایط خاص و شرکت شما داشته باشند.
خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه