ساعت 12:49 ق.ظ
امروز 29 اسفند 1402
مجمع عمومی
برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور ۱۰۰ درصد حاضران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیمروز خبر و به نقل از ایراسین، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور ۱۰۰ درصد از حاضران برگزار شد و علی امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان، در ابتدای جلسه عنوان کرد: شرکت فولاد سنگان طی سال گذشته با همت و پشتکار همکاران ارجمند و پرتلاش، موفق به افتخارآفرینی‌های متعدد شد. بدون تردید دستیابی به رکوردهای روزانه، ماهانه و سالیانه جز با پیروی از منویات رهبری، برنامه‌ریزی مدون و علمی، حمایت سهامداران و تلاش همه‌جانبه کارکنان و کارگران زحمت‌کش این شرکت میسر نمی‌شد.

وی با اشاره به تولید بیش از چهار میلیون تن گندله در سال ۱۴۰۰، افزود: در سال گذشته شاهد جابه‌جایی رکوردهای تولید روزانه بودیم و جمع اراده و تلاش همکاران پرتلاش در فولاد سنگان، منجر به تولید بیش از چهار میلیون تن گندله و تحقق ۱۱۵ درصدی برنامه‌های پیش‌بینی شده و افزایش سود شرکت شد.

مدیرعامل فولاد سنگان سال ۱۴۰۱ را درخشان ارزیابی کرد و گفت: حاصل درخشش در سپهر صنعت ایران، شرکت را در زمره گرید A شرکت فولادمبارکه قرار داد و توانستیم در ارزیابی IMI۱۰۰، جزو برترین شرکت‌های ایران با صعود ۴۵ پله‌ای در رده ۶۴ قرار بگیریم. علاوه‌براین، در عرصه‌های مختلف سازمانی اعم از منابع انسانی، تعالی سازمانی، ارتقای برند شرکت، اخذ مجوزها، ایزوهای مختلف و… نیز شاهد درخشش شرکت فولاد سنگان بودیم.

همچنین در انتهای این مجمع، مبلغ ۱۲۰ ریال به ازای هر سهم بین سهامداران از محل سود خالص تقسیم شد.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه