ساعت 3:45 ب.ظ
امروز 8 اردیبهشت 1403
رقابت
رقابت لیلا اله دادیان با سید ناصر موسوی لارگانی در شهرستان فلاورجان

رقابت لیلا اله دادیان با سید ناصر موسوی لارگانی در شهرستان فلاورجان برای تصاحب کرسی مجلس شورای اسلامی شدت گرفته است.

به گزارش سرویس سیاسی نیمروز خبر، با نزدیک شدن به موعد انتخابات مجلس شورای اسلامی، تنور انتخابات در شهرستان فلاورجان داغ تر شده است، محافل سیاسی با جدیت بیشتر به دنبال آنالیز و بررسی برنامه نامزدهای انتخابات هستند و جلسات متعددی در شهر توسط کاندیدا انتخابات و حامیان آنها در حال برگزاری است.

برف زمستانی هم از تب و تاب انتخابات در شهرستان فلاورجان نکاسته است و شور و هیجان دو چندانی را بر فضای انتخاباتی شهرستان فلاورجان حاکم کرده است.

در حال حاضر 21 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم در شهرستان فلاورجان از سوی ستاد انتخابات استان اصفهان تایید شده اند. در میان این لیست 21 نفره رقابت تنگاتنگی بین لیلا اله دادیان رئیس اسبق شورای اسلامی شهر فلاورجان و موسوی لارگانی نماینده چند دوره از مجلس شورای اسلامی جریان دارد.

رقابت

در سال های اخیر شاهد حضور فعال و اثرگذار بانوان در شهرستان های استان اصفهان به ویژه در عرصه سیاست ومجلس شورای اسلامی بوده ایم، کارشناسان بر این باورند که شهرستان فلاورجان نیز همچون شهرستان های همجوارخود، مستعد فرستادن یک نماینده زن برای دفاع از حق و حقوق شهرستان فلاورجان به مجلس شورای اسلامی است.

رصد شبکه های اجتماعی و رسانه های شهرستان فلاورجان نشان می دهد که بیشترین انتقادات به عملکرد سید ناصر موسوی لارگانی با 16 سال سابقه حضور در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده این شهرستان است.

اله دادیان

شعارهای نمایندگان شهرستان فلاورجان حول محور تغییر و تحول بوده است که نشان می دهد کاندیدا نیاز به تغییر را یکی از نیازها و خواسته های مردم قلمداد کرده اند.

از سوی دیگر لیلا اله دادیان با ارائه برنامه ها و اهداف متقن و حضور در میان مردم شهر و روستا، صداقت در کلام و برنامه های خود توانسته جایگاه خود را در میان رقبا به طرز چشمگیری ارتقا دهد و اقبال مردم را به همراه داشته باشد.

در روزهای اخیر برخی از مطالبه گران و فعالان رسانه ای از کاندیدا خواستند تا به برای جلوگیری از شکستن آرا به نفع کاندیدای دیگر از میدان خارج شوند که تا به امروز نتیجه خاصی به دنبال نداشته است.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه