ساعت 10:58 ق.ظ
امروز 8 اردیبهشت 1403
عیدی گروه انتخاب الکترونیک آرمان به سهامدارانش/ پرداخت 90 درصدی سود سهام

مجمع عمومی سالیانه گروه انتخاب الکترونیک آرمان (سهامی عام) با دستور جلسه ارائه گزارش هیئت مدیره، حسابرس و بازرس قانونی برای عملکرد سال مالی منتهی به 30 آذر 1402 با حضور هیئت مدیره گروه، سهامداران، حسابرس و نماینده بورس برگزار شد و طی یک اقدام نادر در تاریخ بورس ایران، تنها 24 ساعت پس از برگزاری مجمع، سود سهامداران به حسابشان واریز می‌شود.

مجمع عمومی گروه انتخاب الکترونیک آرمان با نماد بورسی «انتخاب» روز سه شنبه 22 اسفندماه ساعت 9:00 در محل ساختمان هلدینگ گروه صنعتی انتخاب واقع در شهرک صنعتی مورچه خورت (استان اصفهان) برگزار شد و با حضور 91 درصد سهامداران ( بیش از 9 میلیارد و 105 میلیون سهم) رسمیت یافت.

گروه انتخاب الکترونیک در سال مالی منتهی به 30/09/1402 با 40 همت فروش، موفق شد سود خالص 3 هزار و 919 میلیارد تومان (3.919.000.000 تومان) را ثبت کند و در مجمع مصوب شد 90 درصد این سود (۳۵۰ تومان به ازای هر سهم) به حساب سهامداران حقیقی، سبدگردان‌ها و سایر سهامداران که مبلغ سهمشان تا 10 میلیون است، واریز شود.

این سود تا یک روز بعد از برگزاری مجمع عمومی گروه انتخاب الکترونیک آرمان به حساب سهامداران واریز خواهد شد که در میان شرکت‌های بورسی یکی از سریع‌ترین پرداخت‌ها به شمار می‌رود، ضمن اینکه از اوایل سال 1403 با توجه به دریافت مجوزهای لازم از بورس، سرمایه گروه انتخاب الکترونیک افزایش پیدا می‌کند.

در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تعداد ۴۰۰ میلیون سهم معادل ۴ درصد از سهام شرکت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان (سهامی عام) برای اولین بار پس از پذیرش در بازار اول فرابورس ایران در نماد انتخاب به روش ترکیبی طی دو مرحله برای سرمایه‌گذاران واجد شرایط و سایر سرمایه‌گذاران عرضه شد.

گفتنی است، گروه انتخاب الکترونیک آرمان (نماد انتخاب) در راستای حمایت از سهامداران حقیقی و خُرد در بازار سرمایه اقدام به تاسیس باشگاه سهامداران انتخاب با هدف افزایش تعاملات و ارتباطات سازنده با سهامداران و همچنین اختصاص تسهیلات ویژه به سهامداران، تاسیس خواهد شد؛ جزئیات تسهیلات اختصاص یافته متعاقبا اعلام خواهد شد.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه