ساعت 9:45 ق.ظ
امروز 8 اردیبهشت 1403
کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «نشانک‌هایی از آینده؛ برندهایِ مطرح صنعت لوازم خانگی برای آیندة این صنعت چه ایده‌هایی دارند» روز دوشنبه 21 اسفندماه در سیزدهمین نشست آینده‌پژوهی صنعت لوازم خانگی برگزار می‌شود.

ایده برگزاری این نشست‌ها با دغدغه آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی از شهريور ۱۴۰۱ در تيم مديريت محصول گروه انتخاب شکل گرفت و تاکنون 12 نشست برگزار شده است.

در این نشست‌ها بنچمارک فعالیت آينده محور 12 برند مطرح دنیا در صنعت لوازم خانگی یعنی سامسونگ، ال جی، آرچليک، حاير، مايديا، بوش، آيکيا، کيچن‌ايد، میله، وستل، پاناسونیک و اسمگ آغاز شد.

از آبان ماه ۱۴۰۱ تا آبان ماه ۱۴۰۲ هر ماه یک یا دو برند، از برندهای نام برده با قوت مورد مطالعه قرار گرفت و در 12 جلسه نتايج حاصل از مطالعات آينده محور اين برندها به حضور علاقه‌مندان به پژوهش و آینده‌نگری صنعت لوازم خانگی ارائه شد.

حاصل یک‌سال فعالیت و تلاش تیم اجرا و پژوهش این پروژه، به تدوین کتابی با عنوان «نشانک‌هایی از آینده؛ برندهایِ مطرح صنعت لوازم خانگی برای آیندة این صنعت چه ایده‌هایی دارند» منجر شد که روز دوشنبه در سالن پیامبر اعظم دانشگاه اصفهان و در اختتامیه سلسله نشست‌های آینده‌پژوهی رونمایی می‌شود.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه