ساعت 12:25 ق.ظ
امروز 15 اردیبهشت 1403
حمل و نقل نوسازی می‌شود/ هزینه‌های بالا به دلیل سن ناوگان است

نماینده مردم اصفهان از پیگیری نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری نیمروز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، مهدی طغیانی صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار داشت:جایگاه اصفهان در حمل و نقل کشور متفاوت است و در اصفهان این موضوع بسیار مهم است و این شهر از کل کشور متمایز است.
وی افزود: در سفره زندگی همه مردم حمل و نقل تاثیرگذار است، موردی که در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در تحریم نوسازی ناوگان، راهسازی، حمل و نقل مسافری و باربری مغفول مانده، طی نامه‌ای به معاون اول رییس جمهور تاکید داشتم که باید وسیله‌ای که در کشور نیست وارد شود و ناوگان حمل و نقل به همین گونه است.
وی بیان داشت: خودرویی که باید قیمت دو و نیم میلیارد داشته باشد هزینه شش میلیاردی دارد، کسی که شش میلیارد پول به حمل و نقل می‌آورد با درآمد آن همخوانی ندارد و ما موضوع قیمت کامیون و اتوبوس را پیگیری می‌کنیم.
طغیانی تصریح کرد: امکان واردات ماشین باری و مسافری باید فعال شود، البته نباید در این میان بساط دلالی باز شود، باید نوسازی عمر ناوگان فراهم شود و اگر رخ ندهد کاهش سن ناوگان واجب است.
وی ادامه داد: تلاش داریم در بودجه 1401 مبالغی را برای نوسازی ناوگان داشته باشیم، اینقدر قیمت لوازم یدکی بالا است به دلیل بالا بودن سن ناوگان است.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه