ساعت 6:12 ب.ظ
امروز 16 اردیبهشت 1403
خاطره گویی هنرمندان از ساخت حرم ائمه اطهار در تخت فولاد

هنرمندان اصفهان از تجربه ها و آرزوهای خود در ساخت حرم ائمه اطهار می گویند

به گزارش پایگاه خبری نیمروز، هفته نکوداشت فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی ظرفیت های فرهنگی هنری اصفهان است. مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد نیز بعنوان یکی پایگاه های معنوی و گردشگری شهر اصفهان اقدام به برگزاری رویدادهای متنوع فرهنگی در این ایام نموده است. به گزارش روابط عمومی این مجموعه رویداد اردویی عصر دلگشا با رویکرد گردش معنوی در سرزمین تخت فولاد؛نشست تخصصی اصفهان بین دو انقلاب با رویکرد نقش آفرینی فرهنگی اجتماعی علمای تخت فولاد از انقلاب مشروطه تا انقلاب اسلامی و همچنین مشارکت در برگزاری همایش بین المللی میرداماد با رویکرد شخصیت شناسی میرداماد از جمله برنامه های تخت فولاد در این هفته بوده است.

تقارن آخرین روز هفته اصفهان با ۸ شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع بهانه برگزاری آیین بزرگداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت اصفهانی و صاحب اثر در حرم ائمه اطهار خواهد بود.رویداد صحن آینه با اجرای صابر خراسانی و شعر خوانی فراز ملکیان و با حضور هنرمندان و عموم مردم اصفهان در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تکیه بابارکن الدین برگزار خواهد شد.

سرزمین تخت فولاد با عنایت به رویکرد موضوع محور بجای مکان محور عرصه ای برای آفرینش و برگزاری رویدادهای فرهنگی اجتماعی خواهد بود.

توجه به مقوله گردشگری معنوی و زیارت در رویدادهای تخت فولاد پررنگ خواهد بود.شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به نشانی Takhtefoulad_ir در فضای مجازی مراجعه کنند

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه