ساعت 10:27 ق.ظ
امروز 29 اسفند 1402
فریب مردم
فریب مردم با پرچم برندهای خارجی در بازار سرمایشی ها/چگونه یک کولر گازی خوب بخریم؟

مدیرعامل شرکت مرکادو از فریب مردم توسط سودجویان در بازار تاسیسات سرمایشی کشور خبر داد و گفت: سودجویان محصولات خارجی برندهای متفرقه سرمایشی را در بسته بندی و با نام برندهای خارجی معتبر به مردم می فروشند.

یاسر معینی در گفت وگو اختصاصی با پایگاه خبری نیمروز اظهار کرد: مردم ما باید بدانند که در حال حاضر به دلیل تحریم ها، محصولات سرمایشی هیچ برند خارجی در ایران وجود ندارد .

وی با بیان اینکه سودجویان از عدم آگاهی مردم سو استفاده کرده و آن ها را فریب می دهند، افزود: سودجویان محصولات متفرقه و با کیفیت پایین خارجی را وارد کشور کرده و با نام کالای خارجی بسته بندی می کنند.

وی تصریح کرد: بعضا مشخصات فنی محصول فروخته شده به مردم با مشخصات اصلی محصول تفاوت فاحشی دارد و در کوتاه مدت ضرر و زیان های مالی به وسایل برقی منازل  یا شرکت ها خواهد زد.

مدیرعامل شرکت مرکادو تنها تولیدکننده کولرگازی دارای اینورتر در ایران گفت: تنها راه کمک به مردم برای خرید کالای باکیفیت و مشخصات واقعی خرید از شرکت های معتبر ایرانی است.

معینی با بیان اینکه این تخلفات نیازمند رصد و برخورد دستگاه های ذی ربط است، خاطرنشان کرد: سودجویان برای فریب مردم از روش های مختلفی استفاده می کنند.

مدیرعامل مرکادو در رابطه با تولیدات این شرکت اظهار کرد:  ما پس از سه سال فعالیت تحقیقاتی و به پشتوانه نخبگان جوان،  به فناوری ساخت کولرگازی دارای اینورتر  با قابلیت کاهش ۶۰ درصدی مصرف انرژی دست یافتیم.

وی تصریح کرد: نیاز کشور را به این محصول سالانه ۵۰۰ هزار دستگاه است که صورت حمایت مسئولان با تامین نیاز کشور سالانه از خروج ۲۰۰ میلیون دلار ارز صرفه جویی می‌شود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان در اصفهان گفت: کم مصرف بودن، دوستدار محیط زیست، مجهز بودن به برد هوشمند برای جلوگیری از مصرف زیاد انرژی، قابلیت تنظیم خودکار با دمای محیط و داخلی سازی قطعات تولید این محصول و کاهش ۳۰ درصدی قیمت در مقایسه با مشابه خارجی از مهمترین ویژگی‌های این محصول دانش بنیان است.

وی تصریح کرد: برای خرید محصولات این شرکت می توانید از طریق وب سایت به آدرس https://tsda.ir/  با کارشناسان فروش این محصول باکیفیت ایرانی در ارتباط باشید.

 

 

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه