ساعت 7:10 ق.ظ
امروز 29 اسفند 1402
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان
آغاز بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان استان اصفهان

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور مسئولان استانی به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیمروز خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان، این نمایشگاه تا تاریخ 29 مهرماه و با حضور برندهای مطرح در محل دائمی نمایشگاه اصفهان دایر است.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه احمدرضا طحانیان مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با توجه به فعالیت‌های انجام شده برای برپایی باکیفیت این نمایشگاه تاثیرگذار گفت: در این نمایشگاه 130 شرکت مشارکت دارند و در مقایسه با سال گذشته رشد 25 درصدی داشته‌ایم و امیدوارم بتوانیم بسترساز رشد و رونق اقتصادی فعالان اقتصادی باشیم.
آرش بخشی، نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها به دلیل برقرار ساختن ارتباط میان تولید کننده و مصرف کننده نهایی لازم است.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی با توجه به همکاری گسترده با نمایشگاه اصفهان تاکید کرد: لازم به یادآوری است، نمایشگاه‌ ساختمان در ادوار گذشته با همکاری شرکت نمایشگاه و سازمان نظام مهندسی اصفهان برگزار شده است و این همکاری باعث افتخار و مباهات است.
مهدویان، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با توجه به استفاده از تکنولوژی‌های نوظهور گفت: با مقایسه مشارکت کنندگان این دوره از نمایشگاه با سال‌های گذشته متوجه می‌شویم که تکنولوژی نقش قابل توجهی پیدا کرده است.
میرباقری، ریاست کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی در شورای اسلامی شهر اصفهان: خدا را شاکر هستم که این نمایشگاه با سابقه‌ای بیست و پنج ساله در شهر اصفهان برپا می‌شود و اینجا همانند یک دانشگاه است که می‌توانیم آخرین دستاوردهای شرکت‌ها را مشاهده کنیم.

در نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان؛ شرکت‌های فعال در حوزه‌های سبک سازی و مقاوم سازی، شیرآلات، لوله و اتصالات، پوشش‌های کف و سقف ساختمان، تولید کننده پنجره‌های آلومنیومی، تولید آجر، سقف کاذب، هوشمند سازی، تولید کنندگان بتن و آسانسور آخرین دستاوردها و ظرفیت‌های خود را ظرف چهار روز برگزاری این رویداد نمایشگاهی به نمایش می‌گذارند.
این نمایشگاه در متراژ 9000 متر و با حضور مشارکت کنندگانی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، سمنان، خراسان شمالی، قم، یزد، هرمزگان و خوزستان برگزار شده و کیفیت این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.
علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان می توانند تا 29 مهرماه از ساعت 11 تا 20 به محل نمایشگاه اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت مراجعه کنند.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه