ساعت 11:40 ق.ظ
امروز 9 اردیبهشت 1403
اولین نشست
اولین نشست تخصصی صنعت حلال استان برگزار می شود

 اولین نشست تخصصی صنعت حلال استان در نمایشگاه اصفهان برگزار می شود

به گزارش نیمروز خبر و به نقل از نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، برند حلال به عنوان یکی از شناخته شده ترین استانداردها در عرصه بین المللی امروزه نقش بسیار مهمی در تجارت جهانی و تسهیل مبادلات کالا در بازار‌های دنیا ایفا می نماید.

این برند که در بازار مصرف کشورهای مسلمان و غیرمسلمان بیانگر سطح بالاتری از کیفیت و سلامت محصولات است دیگر منحصر به مواد غذایی و نوشیدنیها نیست و گروههای کالایی مختلف از محصولات و خدمات مانند صنایع دستی، امور مالی، گردشگری، خدمات پزشکی و دارویی، اقامت، رسانه و دیپلماسی را تحت پوشش خود قرار می دهد.

ایران به عنوان یکی از کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی ( OIC) دارای ظرفیت های متنوعی در صنعت حلال است و همواره سعی نموده که با استفاده از برند حلال جایگاه خود در صادرات محصولات و خدمات حلال را ارتقا بخشد.

با توجه به لزوم معرفی تخصصی برند حلال به سازمان های مرتبط و از آنجائیکه استان اصفهان به عنوان قطب صنعتی و فرهنگی کشور دارای پتانسیل های کم نظیری در صنعت حلال می باشد، نخستین نشست تخصصی حلال با حضور صاحب نظران داخلی و خارجی همزمان با بیستمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی اصفهان در تاریخ ۲۰ دی ماه برگزار خواهد شد.  در این نشست نمایندگان بخش خصوصی و دولتی کشور و استان ضمن بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در قالب پنل های سخنرانی، در خصوص هم افزایی و خرد جمعی برای بهره برداری هدفمند از برند حلال در مسیر توسعه صادرات کشور گفتگو و رایزنی خواهند نمود.

خبر روز
اینستاگرام نیمروز
تبلیغات
خبر نامه الکترونیک
نماد اعتماد رسانه